Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23535318:noo, katotaan nyt, jos löydät edes jonkun, joka sun kaa viittii alkaa...
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23535334:Sitä saa mitä tilaa. Mut eiköhän toi Lola ole sun kaltaisilta nettinörteiltä aika ulottumattomissa, niin on turha uhota mitään.
Nättihän Lola on, ei siinä mitään.
Mutta mun makuun turhan "muodokas" malliksi noihin kuviin.
Melkein eniten häiritsi paksut käsivarret.. Muutenhan tuossa oli hieman peitelty eri tavoin rehevimpiä alueita.
LOLA, aivan ihana nainen. Tuolta naisen kuuluu näyttää eikä siltä että keskenkasvuiselle pojanklopille olis lyöty tissit rintakehään. Siinä moni kuivan kesän orava saa jäädä nuolemaan täydellisen kroppansa kanssa näppejä kun aikuinen, kaunis nainen tulee ja ....
Samaa mieltä, Lola oli ap:n linkittämissä kuvissa todella edukseen ja näytti niissä aivan upealta. Mistä ihmeestä on tullut se muoti, että naisen pitää olla laiha kuin oravan raato?
Miksi on ok sanoa laihaa naista oravan raadoksi, mutta normaalipainon ylärajoilla keikkuvaa ei saa suurinpiirtein sanoa edes muodokkaaksi ilman, että se on haukkumista? :xmas:
Ihmisten ulkonäön arvostelu ei mielestäni ole koskaan OK enkä sitä ikimaailmassa tekisi päin naamaa. Vertauksessa tarkoitin ihan yleisellä tasolla ja tulin varmaan liioitelleeksi enemmän kuin tarpeen.
Pyydän anteeksi kaikilta hoikilta naisilta karkeaa sananvalintaa.
Enkä mä meinannut nimenomaan oikeastaan sun kommenttia. Mutta mä kysyn tätä melkein joka ketjussa jossa näistä painojutuista puhutaan
Koska aika usein näissä törmää siihen, että kun sitä "muodokkaampaa" aletaan ns. puolustamaan, se tehdään sillä varjolla että tulee sanottua niistä hoikemmista ja suorastaan laihoista aika rumasti.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23535910:ihan sama toisinpäinkin..