LOLAko lihava? *kuvat*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä minkä kokonen tuo nyt on, mutta miksi sen naama on ylipuuteroitu ja kaikenlisäksi ihan eri värinen kuin kroppa? :D
Olen nähnyt Lolasta ihan kauniita kuvia mutta mun mielestä tuossa ei kovinkaan kaunis...

[QUOTE="Niko";23535328]Arvostelin ulkonäköä pinnallisesti (tissit ym) niin heti saa tällästä schaissee vastaan :D[/QUOTE]

Sitä saa mitä tilaa. Mut eiköhän toi Lola ole sun kaltaisilta nettinörteiltä aika ulottumattomissa, niin on turha uhota mitään.

Tämä on mun mielestä tosi kaunis kuva :)

lolawallinkoski2602hr_ju.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23535334:
Sitä saa mitä tilaa. Mut eiköhän toi Lola ole sun kaltaisilta nettinörteiltä aika ulottumattomissa, niin on turha uhota mitään.

Heh vai ni, parempi olla uhoomatta sitten mitään. Tyytyväinen olen kuitenkin tähän astiseen elämääni ollut ;)

Nättihän Lola on, ei siinä mitään.
Mutta mun makuun turhan "muodokas" malliksi noihin kuviin.
Melkein eniten häiritsi paksut käsivarret.. Muutenhan tuossa oli hieman peitelty eri tavoin rehevimpiä alueita.

siis wtf?? juuri kujn itse katselin kuvat, mietin että ei edes käsistä voi alkaa haukkua lihavaksi... no joo, whay ever, minuunki Lolan ulkonäkö on vedonnut aina:)

[QUOTE="maria";23535028]Minusta on kiva, että malleina käytetään kaikenkokoisia naisia. Mutta kyllähän tuosta nyt näkee kilometrien päähän, että pullaa on syöty aikalailla. Ja läskiä sillä on, oli se läski sitten jonkun mielestä ihanaakin... Mut ei se hoikkuus vielä oo se mikä miehiä miellyttää, vaan tiimalasivartalo sen olla pitää, se sen naisellisuuden tekee. Miehet jotka saavat valita, valitsevat sen tiimalasin AINA, ja tämähän nyt ei kellekään minään yllärinä tullut, sitä on tutkittu oikeasti - lantion ja vyötärön optimaalinen suhde. Maailmassa on niin niin paljon tiimalasikroppaisia naisia, että heihin mahtuu sekä fiksuja, että tyhmiä, kouluttautuneita, kouluttamattomia naamastaan sekä kauniita että rumia jne. Joten, miehet, jotka saavat valita, valitsevat sen alfanaaraan, tietenkin. Ja ihan vinkkinä vaan, jos itse haluaa menestyneen miehen vaimoksi, niin jumalaisen kropan eteen (jos siis on luonto perusedellytykset suonut) kannattaa kuluttaa rutosti työtunteja, nähdä vaikka nälkää, pitää itsensä kurissa ja verhota vartensa tyylillä :)[/QUOTE]

voi luoja. onneksi elämäni kiintopiste ei ole tulla "menestyneen miehen vaimoksi" ulkonäköni avulla. onneksi on muutakin. mutta kiva että olet löytänyt tiesi onneen:)

On hyvä että pulleampiakin naisia näytetään alusvaatteissa!

Tulee itsellekin sellainen olo, että ei tässä mitään hätää vielä, jos alusvaatemalli on tuolla tavalla pyöreä ja pehmoinen

[QUOTE="mamm";23535430]voi luoja. onneksi elämäni kiintopiste ei ole tulla "menestyneen miehen vaimoksi" ulkonäköni avulla. onneksi on muutakin. mutta kiva että olet löytänyt tiesi onneen:)[/QUOTE]

Peesi tälle. HUH HUH. Mutta mitäs siinä jos kulisseissa tahtoo asua ja raamit on tärkeämmät. Kukin tavallaan. Mitenkähän tossakin suhteessa on rakkauden laita sitten jos rouva sattuukin loukkaantumaan ja puolet kropasta on vaikka palovamma-arpien peittämä? Jos mies on hänet kuoren vuoksi ottanut niin kai jättääkin voi?

Ei riitä että käytetään kertakäyttöasitoita - ihmisistäkin tehdään sellaisia nykyään. Kun kuosi on kunnossa niin käyt kuumille kiville. Kun aika tekee tepposesi olet mennen sesongin tuote...Vaihdut uudempaan ja tuoreempaa painokseen.

LOLA, aivan ihana nainen. Tuolta naisen kuuluu näyttää eikä siltä että keskenkasvuiselle pojanklopille olis lyöty tissit rintakehään. Siinä moni kuivan kesän orava saa jäädä nuolemaan täydellisen kroppansa kanssa näppejä kun aikuinen, kaunis nainen tulee ja viettelee nuoremmankin miehen. Kun se olemus ei enää perustukaan mittanauhan&vaakan&peilin tuijotteluun, vaan vahvaan ja itsensä kanssa sinut tulevan naisen itsevarmuuteen.

LOLA, aivan ihana nainen. Tuolta naisen kuuluu näyttää eikä siltä että keskenkasvuiselle pojanklopille olis lyöty tissit rintakehään. Siinä moni kuivan kesän orava saa jäädä nuolemaan täydellisen kroppansa kanssa näppejä kun aikuinen, kaunis nainen tulee ja ....

Samaa mieltä, Lola oli ap:n linkittämissä kuvissa todella edukseen ja näytti niissä aivan upealta. Mistä ihmeestä on tullut se muoti, että naisen pitää olla laiha kuin oravan raato?

Samaa mieltä, Lola oli ap:n linkittämissä kuvissa todella edukseen ja näytti niissä aivan upealta. Mistä ihmeestä on tullut se muoti, että naisen pitää olla laiha kuin oravan raato?

Miksi on ok sanoa laihaa naista oravan raadoksi, mutta normaalipainon ylärajoilla keikkuvaa ei saa suurinpiirtein sanoa edes muodokkaaksi ilman, että se on haukkumista? :xmas:

Miksi on ok sanoa laihaa naista oravan raadoksi, mutta normaalipainon ylärajoilla keikkuvaa ei saa suurinpiirtein sanoa edes muodokkaaksi ilman, että se on haukkumista? :xmas:

Ihmisten ulkonäön arvostelu ei mielestäni ole koskaan OK enkä sitä ikimaailmassa tekisi päin naamaa. Vertauksessa tarkoitin ihan yleisellä tasolla ja tulin varmaan liioitelleeksi enemmän kuin tarpeen.

Pyydän anteeksi kaikilta hoikilta naisilta karkeaa sananvalintaa.

Ihmisten ulkonäön arvostelu ei mielestäni ole koskaan OK enkä sitä ikimaailmassa tekisi päin naamaa. Vertauksessa tarkoitin ihan yleisellä tasolla ja tulin varmaan liioitelleeksi enemmän kuin tarpeen.

Pyydän anteeksi kaikilta hoikilta naisilta karkeaa sananvalintaa.

Enkä mä meinannut nimenomaan oikeastaan sun kommenttia. Mutta mä kysyn tätä melkein joka ketjussa jossa näistä painojutuista puhutaan :D
Koska aika usein näissä törmää siihen, että kun sitä "muodokkaampaa" aletaan ns. puolustamaan, se tehdään sillä varjolla että tulee sanottua niistä hoikemmista ja suorastaan laihoista aika rumasti.

Enkä mä meinannut nimenomaan oikeastaan sun kommenttia. Mutta mä kysyn tätä melkein joka ketjussa jossa näistä painojutuista puhutaan :D
Koska aika usein näissä törmää siihen, että kun sitä "muodokkaampaa" aletaan ns. puolustamaan, se tehdään sillä varjolla että tulee sanottua niistä hoikemmista ja suorastaan laihoista aika rumasti.

ihan sama toisinpäinkin..

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;23535910:
ihan sama toisinpäinkin..

Niin onkin. Mutta mä ehkä henk.koht. huomaan helpommin nämä mainitsemani, koska itse olen sitä mallia nälän nussima selkäreppu ;)

Toinen mitä mä en ymmärrä, on se jauhaminen siitä mitä miehet haluaa ja on vailla. Mä en missään nimessä huolisi vaikka pomoni miestä, ei ole yhtään mun makuun. Enkä sitä miestä, jolta ostin apteekissa buranaa, kun se oli liian sliipattu. Mutta jokuhan senkin kanssa on, kun sormukset oli, ja pomo on silti miehensä kanssa.

Silti näissä ketjuissa on ihan selvää, että miehet on yksi puusilmäinen joukko jotka kaikki haluaa sen samankokoisen ja -näköisen naisen... Aika alentavasti ajateltu miessukupuolesta. Mun mielestä.