LOLAko lihava? *kuvat*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihanaa saada miehenkin kommentti tähän. Juttelin tästä myös muutama päivä sitten oman mieheni kanssa (juurikin Lolasta), ja hän(kin) oli sitä mieltä että kroppa on just sellainen kuten naisella pitääkin. Samaa mieltä olivat myös hänen miespuoliset kaverinsa.

Tää on vaan joku naisten juttu, että kun ei luut näy niin on liian lihava. Aika harmi. :(

miehet on yksilöitä. joku tykkää,joku ei.

Ei Lola laiha (sellanen normimalli) ole, muttei kyllä missään nimessä mikään lihavakaan. Peppugeenit lienevät tulleet isän puolelta ja vahvat (myös reitevät) jalat ovat osin varmasti tanssiharrastuksen perujakin. Mulla meni maku aikanaan Lolaan henkilönä sen tähden, kun joskus ammoisina aikoina sitten lehtilööpeissä komeili tekstejä tyyliin "Vaihdoin tylsyyden intohimoon". Tämä siis sen jälkeen kun Lola oli vaihtanut missiaikojensa poikaystävän nykyiseen mieheensä. Ois vaan pitänyt suunsa supussa tuosta exästään, se kun ei edes ollut mikään julkisuuden henkilö.

Kaunis Lola on minusta aina ollut.

On tietenkin mahdollista, mutta ei sen pitäisi olla tavoiteltavaa. Miksi on parempi olla normaalipainon alarajoilla, kuin ylärajoilla?

Kiinteyden ja litteän vatsan ei pitäisi olla tavoiteltavaa? No se on sitten ihan sinun mielipiteesi. Itse ihannoin urheilullista ja kiinteää vartaloa enemmän kuin löllyvää sohvaperunaa (vaikka täysin normaalipainoinen olisikin).

[QUOTE="vieras";23534571]Kyllä voikin naisilla olla vääristynyt kuva siitä, mikä on normaalia![/QUOTE]

Kateus se on, joka taitaa puhua. Mutta helppohan se on arvostella toisaalta ja ymmärrettävääkin. Täällä, nimettömänä, jotenkin sallittua ja kuvan linkittäjän toivomuksenakin varmaan on arvostelun aikaansaaminen.

[QUOTE="vieras";23534571]Kyllä voikin naisilla olla vääristynyt kuva siitä, mikä on normaalia![/QUOTE]

Missään nimessä en sanonut ettei Lola olis normaali,
MUTTA alusvaatemallina tykkäisin hoikemmasta. Lola on nimenomaan normaali.
Tässä kai puhuttiin malleista, ei taviksista?

[QUOTE="eee";23534635]Kiinteyden ja litteän vatsan ei pitäisi olla tavoiteltavaa? No se on sitten ihan sinun mielipiteesi. Itse ihannoin urheilullista ja kiinteää vartaloa enemmän kuin löllyvää sohvaperunaa (vaikka täysin normaalipainoinen olisikin).[/QUOTE]

Se on myös monen miehen mielipide. Onko esim. Lolan vartalo "löllyvä sohvaperuna"?

Alkuperäinen kirjoittaja Palstapåliisi;23534640:
Kateus se on, joka taitaa puhua. Mutta helppohan se on arvostella toisaalta ja ymmärrettävääkin. Täällä, nimettömänä, jotenkin sallittua ja kuvan linkittäjän toivomuksenakin varmaan on arvostelun aikaansaaminen.

Ahh, niin tietenkin. Jos omaa mielipiteen naisten vääristyneestä kauneuskuvasta, on kateellinen.

Onhan se jo nähtävillä nuorissakin, kun päivän aikaan ei syödä mitään muuta kuin hedelmä ja lasi maitoa, ettei vaan liho. Tuputetaan vaan entistä enemmän hoikkuuden ihannointia, ja leimataan normaali läskiksi.

Se on myös monen miehen mielipide. Onko esim. Lolan vartalo "löllyvä sohvaperuna"?

Ei Lola ole löllyvä sohvaperuna, käsittääkseni hän on ollut urheilullinen ja juuri siksi esim. reisiä moitittiin - liiasta lihaksikkuudesta.
Monen miehen mielipide on siis, että naisen on parempi olla harrastamatta liikuntaa, ja on parempi ettei nainen ole turhan kiinteä vartaloltaan? Oookei.

[QUOTE="eee";23534673]Ei Lola ole löllyvä sohvaperuna, käsittääkseni hän on ollut urheilullinen ja juuri siksi esim. reisiä moitittiin - liiasta lihaksikkuudesta.
Monen miehen mielipide on siis, että naisen on parempi olla harrastamatta liikuntaa, ja on parempi ettei nainen ole turhan kiinteä vartaloltaan? Oookei.[/QUOTE]

Liikuntaa voi harrastaa, vaikkei vartalo oliskaan timmi. Ja kyllä, miehet tykkäävät että nainen on "pehmeä", ei mikään sixpäkkinen ja miesmäinen, kuten esim. Martina Aitolehti.

Lola on kaunis, rehevä, ei hoikka, vaan reitevä ja muodokas. Mutta kauniita ja naisellisia voi olla myös hoikat ja tyttömäisen sirot naiset. Miksi miehet esim. ihailisivat kaukoidän naisia jos vain naiset ovat teidän mielestä sitä mieltä, että sirotkin naiset ovat kauniita ja naisellisia???

Monesti jo tehty tutkimuksia, että miehet pitävät "pehmeistä" naisista. Naisten päässä se harha on, että pitää olla mahdollisimman hoikka, koska silloin miehet tykkää.

ja silti edelleen ne miehetkin on yksilöitä.
mutta ymmärrän mitä ajat takaa.
mutta siltikin sitten tulee vähän sellainen olo, että jos sanoo, että joo Lola on tuhti täti,niin on paha ihminen.ja huono mies olisi myös sellainen jos ei tykkää nuin tuhdista.

[QUOTE="böö";23534690]Lola on kaunis, rehevä, ei hoikka, vaan reitevä ja muodokas. Mutta kauniita ja naisellisia voi olla myös hoikat ja tyttömäisen sirot naiset. Miksi miehet esim. ihailisivat kaukoidän naisia jos vain naiset ovat teidän mielestä sitä mieltä, että sirotkin naiset ovat kauniita ja naisellisia???[/QUOTE]

Eri osio on taas ne miehet, jotka ihailee kaukoidän naisia.. ;)

ja silti edelleen ne miehetkin on yksilöitä.
mutta ymmärrän mitä ajat takaa.
mutta siltikin sitten tulee vähän sellainen olo, että jos sanoo, että joo Lola on tuhti täti,niin on paha ihminen.ja huono mies olisi myös sellainen jos ei tykkää nuin tuhdista.

Ei ole paha ihminen, vaan mielestäni hänellä on vääränlainen kuva siitä mikä on normaalia ja mikä ei.

Monesti jo tehty tutkimuksia, että miehet pitävät "pehmeistä" naisista. Naisten päässä se harha on, että pitää olla mahdollisimman hoikka, koska silloin miehet tykkää.

No mä tykkään urheilla,se on mulle elämäntapa.Ja jos liikkuu väh. viitenä päivänä viikosta on aikalailla väkisinkin kiinteä ja hoikka.En siis ole hoikka sen takia että miehet tykkäis,mun oma mies varmasti tykkäis musta olisin mä millanen tahansa.

Varmaan ärsyttävän kuulonen tää mun kommentti mutta mua käy aina vituttamaan tälläsissä ketjuissa kun aina aletaan mollaamaan hoikkia.Mitä vikaa siinä on jos on hoikka ja jos tykkää hoikasta vartalosta?

Miehet on yksilöitä, kuten naisetkin. Miksette voi ymmärtää? Toiset pitää tyttömäisistä (vaikka niistä kaukoidän naisista), toiset ihailee pitkiä ja hoikkasäärisiä/sporttisia (esim. Blanca Vlasic), kolmannet tykkää tuhdimmasta ja useimmiten ei ulkonäkö kuitenkaan ole se juttu minkä perusteella esim. parinvalinta lopulta tehdään. Niinhän naistenkin miesmaku vaihtelee bodareista hinteliin älykköihin/rokkareihin ja kaikkeen siltä väliltä.

No mä tykkään urheilla,se on mulle elämäntapa.Ja jos liikkuu väh. viitenä päivänä viikosta on aikalailla väkisinkin kiinteä ja hoikka.En siis ole hoikka sen takia että miehet tykkäis,mun oma mies varmasti tykkäis musta olisin mä millanen tahansa.

Varmaan ärsyttävän kuulonen tää mun kommentti mutta mua käy aina vituttamaan tälläsissä ketjuissa kun aina aletaan mollaamaan hoikkia.Mitä vikaa siinä on jos on hoikka ja jos tykkää hoikasta vartalosta?

Ei mitään. Mutta vika on siinä, että normaalia vartaloa sanotaan tuhdiksi, lihavaksi, paksuksi tms.

Liikuntaa voi harrastaa, vaikkei vartalo oliskaan timmi. Ja kyllä, miehet tykkäävät että nainen on "pehmeä", ei mikään sixpäkkinen ja miesmäinen, kuten esim. Martina Aitolehti.

Esim. Megan Fox on kyllä timmiydessään todellakin sixpäkkinen ja miesmäinen, yäk. Tästä ei miehet tykkää.
http://images.psxextreme.com/wallpapers/ps3/megan_fox_01.jpg

Todennäköisesti hänet äänestivät maailman seksikkäimmäksi naiseksi nimenomaan muut naiset.

Myös Kiira Korpi ja hänen timmi, nuori urheilijanvartalonsa on ollut suomalaismiesten kestoinhokki jo useamman vuoden ajan.

[QUOTE="eee";23534737]Esim. Megan Fox on kyllä timmiydessään todellakin sixpäkkinen ja miesmäinen, yäk. Tästä ei miehet tykkää.
http://images.psxextreme.com/wallpapers/ps3/megan_fox_01.jpg

Todennäköisesti hänet äänestivät maailman seksikkäimmäksi naiseksi nimenomaan muut naiset.

Myös Kiira Korpi ja hänen timmi, nuori urheilijanvartalonsa on ollut suomalaismiesten kestoinhokki jo useamman vuoden ajan.[/QUOTE]

Mä puhun miehistä, en pojista.

En, vaan monen miehen.
joo, ja siksi varmaan David beckhamin vieressä on Victoria, William nai Katen, menestyneet miehet hakevat lähinnä huippumallityyppisiä tyttöystäviä ja vaimoja ja niin edelleen... Aivan. Ei kovin uskottavaa. Ehkä joku Takahikiän Tauno tai Lähiön Late tykkää mamman muhkuista muodoista, mutta totuus taitaa olla noin suuremmassa mittakaavassa vähän toinen?

Just näin. Sitten vielä todetaan, et on vääränlainen kuva normaalista, jos tykkää hoikkuudesta.
Onko se sitten oikea kuva jos tykkää ylipainosta? Jonkun mielestä pyöreys on normaalia ja jonkun ei.
Nythän ei kuitenkaan ole kyse lihavuudesta tai alipainosta, joista voi olla terveydellistä haittaa.