V
Viblsp
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Haloo:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:eikö teillä itsellä ole inhokkiruokia? Minä en itse maksalaatikkoa saa alas millään. enkä kamalasti tykkää tästä suomalaiskansallisesta kesäherkusta eli grillimakkarasta. Eli jos minulla kamala nälkä olisi (kuten varmaan työpäivän jälkeen voi olla) niin nyrpistäisin nenää minäkin jos maksista olisi (ja mies taatusti tietäisi etten tykkää, itse tykkää ja vanhin lapsista tykkää ).
Monet miehet ei kamalasti kasvisruokaa arvosta.Ja jos miehellä oli tosiaan kamala nälkä ja verensokerit alhaalla eikä "kontrolloinut" käytöstään (eikö kenellekään itselle satu tuota väsyneenä ja sokerit alhaalla)
en tahdo loukata sinua ap, mutta mietin tätä pikkuisen miehen näkökulmasta.
En käsitä, miksi aikuiselta ihmiseltä pitäisi sallia tuollainen käytös ruokapöydässä. Oli väsynyt tai ei. En ymmärrä tuollaisia miesten puolustajia ja paapojia, kuulostat ihan siskoni anopille: "Miehet sitä ja Miehet tätä, ei sille mitään voi, kun se on Mies..." Haloo, millaista esimerkkiä tuollainen Mies näyttää lapselleenkin tulevaisuudessa. En mä ainakaan kattelis tuollasta käytöstä, kun itse on nähnyt vaivaa ruuan eteen.
Näinpä. Jos mies ei arvosta naisen tekemää ruokaa, hyvin nopeasti lapsetkin oppivat nirsoiksi. Jos meillä muksut ja mies ois sillä kannalla, että heti ruoan nähtyään osoittavat että pahaa on, en tykkäis hyvää. Tiedän miehiä, jotka eivät kasvisruokiin koske ja minä kasvissyöjänä syön pupuilta ruoat jne.