Loukkaantuisitko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
Itse oilen hiukan pullea tai no lihava. Oltiin istumassa iltaa kavereilla miehen kanssa jossa oli muutakin porukkaa joita ei tunnettu. Mies sitten humala päissään kehui yhden sinkun ulkonäköä ja että on laiha ym. mun kuullen :(

Minusta äidillisen pyöreä on ehdottomasti seksikkäin. Ehkei vaan korviisi ole kuulunut kehuja sinusta, hörötä korvia... joka baarissa riittää makua joka lähtöön.
Joka tapauksessa, syämmen kauneus se on joka merkitsee.

Hassua sinänsä, ku ei se mun mielestä oo tahditonta.. kyllä meillä miehen kanssa on aina katseltu naispuolisia ihan yhdessä ja yksissä tuumin. Ja kun itse huomaa jonku tosi nätin tai hyväpyllyisen, tönäisen miestä katsomaan kanssa.
Ehkä sekin sitten on ihan vaan ihmisistä kiinni kuitenkin, kun kaverin ukko joskus kysyi kaverilta, että miksi he saa katella vaan miehiä ku mun mies saa mun kans katella tyttöjä :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaManna:
siis en mä kuvittele olevani kaunein nainen tässä maailmassa ukon mielestä. molemmin puolin kehuskellaan muita toisillemme. siihen vaan pitää osata asennoitua oikein :saint:

Toi onkin ihan eri juttu.

no en mä myöskään kuvittele että se silmät kiinni kulkee tuolla kun ei yhdessä mennä. ja tietty myös kavereiden kanssa juttelevat muista naisista olin sit paikalla tai en. blaah. no periaate kuitenkin oli että elämä on helpompaa jos itselleen pystyy myöntämään sen ettei ole maailman kaunein ja täydellisin nainen, miehenkään mielestä ja hyväksyy sen että mies saa olla rehellinen itselleen ja sinulle (niin ja niille kavereille kanssa ;) )

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
siis en mä kuvittele olevani kaunein nainen tässä maailmassa ukon mielestä. molemmin puolin kehuskellaan muita toisillemme. siihen vaan pitää osata asennoitua oikein :saint:

Toi onkin ihan eri juttu.

no en mä myöskään kuvittele että se silmät kiinni kulkee tuolla kun ei yhdessä mennä. ja tietty myös kavereiden kanssa juttelevat muista naisista olin sit paikalla tai en. blaah. no periaate kuitenkin oli että elämä on helpompaa jos itselleen pystyy myöntämään sen ettei ole maailman kaunein ja täydellisin nainen, miehenkään mielestä ja hyväksyy sen että mies saa olla rehellinen itselleen ja sinulle (niin ja niille kavereille kanssa ;) )

Ei, sä käsitit ihan väärin.

Tarkoitin, ettei ole soveliasta kehua toisia toisten kuullen, siitä seuraa vain ikävä vaivautunut ilmapiiri.

Kokeiles vaikka, sano naapurinisännälle rouvansa kuullen, että onpa sulla herkkuperse.

Siitä tässä ketjussa käsittääkseni oli kyse?

Tämä onkin eri asia, että kehuskellaan muita toisillemme, ap:han ei tarkoittanut sitä. Ei sitä kuulu mennä sille muulle kehumaan päin naamaa, puolison seisoessa vieressä. Töllin Ruusan sanoin, se tuo vaivautuneen ilmapiirin. Jos mieheni olisi pulska ja seisoisi takanani ja sanoisin jollekin miehelle, että vau, sulla on hyvä kroppa, tekisin itsestäni kyllä aika idiootin muiden silmissä.

Meillä ei oo tapana miehen kans arvostella muiden ulkonäköä ääneen. Itsekin olen vähän epävarma itsestäni ja omasta viehätysvoimastani (jos sellaista edes on:) ) niin kuulostaisi tosi ikävältä jos oma mies alkasikin muita kehua..

Vähän samnalinen tilanne meillä oli jokin aika sitten, kun oltiin kavereiden illanistujaisissa, joissa siis jonkin verran muutakin porukkaa..
Saatiin just tietää että paikalle on tulossa eräs naishenkilö, josta minä eikä kaverini oikeen tykätä. No sanoin miehellekin että voi ei, sekin on tulossa, ilta meni pilalle tms.
Sittenpä multa (ja kaveriltani myös) loksahti suu auki, kun tää nainen saapui ja mieheni meni niin iloissaan hntä ottamaan vastaan ja oikein pitkän halauksenkin antoi..oli mulla pikkasen miehelle asiaa sen jälkeen..varmaan muut näki miten mulla nousi savu korvista. Näin ajattelevainen mies mulla..

Miten suomalainen nainen on noin kovin epävarma itsestään?
Karu totuushan on se, että jos pitää itseään rumana ja lihavana, niin muutkin usein näkevät sinut.. vähintäänkin hiirulaisena. Mutta jos esim. pukeutuu vaatteidensa alle seksikkäisiin kauniisiin alusvaatteisiin, niin se lisää henkilön itsevarmuutta joka taasen näkyy ulos ryhtinä, tietynlaisena salaperäisenä kauneutena.. WHY OH WHY?? Pukeutukaa kauniisti. Laittakaa vaikka ripsaria ja sipaus punaa poskiin, jotta oma olo kohenee. Se oikeasti näkyy ulos päin. Näyttäkää hyvältä älkää epävarmoilta!

Kyllä puolisoiden pitäisi tukea toisiaan ja pitää yhtä, olla yhtenäinen rintama. Jos mieheni ei pitäisi jostain miehestä ja olisi sen minulle kertonut, niin ei ole minun asiani mennä halaamaan ja juttelemaan mukavia sen miehen kanssa. Se ei ole lojaalisuutta.

Yhteistyössä