P
po-po-pohtii
Vieras
Siis jos mitään viitettä ei epäilyksestä ole ollut aiemmin. Sitten alkaa jatkuva epäily ja toistuva puhe isyystesteistä. Miten ottaisitte asian, jos kuvittelisitte itsenne samaan asemaan, mutta teidän parisuhteessanne.
Minua se loukkasi, teki surulliseksi. Koska itse koin olevani rehellinen ja ihminen, joka ei petä, mutta mies toistuvasti käski tunnustamaan jotain mitä ei ollut tehnyt. Tämä puolestaan aiheutti riitoja. Edes se, että pyysin ostamaan sen testin ja testaamaan saanut tilannetta heti laantumaan. Eikä se, että monet hyvinkin hassut asiat olivat periytyneet lapselle, joita ei monella ihmisellä esiinny vakuuttanut miestä. Minua se loukkasi äärettömän paljon, samoin se etäisyys minkä otti lapseen.
Sitten ymmärrän sen epävarmuuden, tilanteen tärkeyden miehen kannalta. Ymmärrän, että mies olisi saanut sillä isyystestillä sen mielenrauhan ja että hänellä oli paha olo jostain. Tottahan se on, että mies ei voi koskaan olla 100% varma isyydestään, siinä missä nainen voi. Ja sen, että oli silloin kovan stressin alla, vasta tuore isä jne. Mies näkökulmaakin olisi mukava saada.
Minua se loukkasi, teki surulliseksi. Koska itse koin olevani rehellinen ja ihminen, joka ei petä, mutta mies toistuvasti käski tunnustamaan jotain mitä ei ollut tehnyt. Tämä puolestaan aiheutti riitoja. Edes se, että pyysin ostamaan sen testin ja testaamaan saanut tilannetta heti laantumaan. Eikä se, että monet hyvinkin hassut asiat olivat periytyneet lapselle, joita ei monella ihmisellä esiinny vakuuttanut miestä. Minua se loukkasi äärettömän paljon, samoin se etäisyys minkä otti lapseen.
Sitten ymmärrän sen epävarmuuden, tilanteen tärkeyden miehen kannalta. Ymmärrän, että mies olisi saanut sillä isyystestillä sen mielenrauhan ja että hänellä oli paha olo jostain. Tottahan se on, että mies ei voi koskaan olla 100% varma isyydestään, siinä missä nainen voi. Ja sen, että oli silloin kovan stressin alla, vasta tuore isä jne. Mies näkökulmaakin olisi mukava saada.