V
"vieras"
Vieras
Kyllä loukkaantuisin. Mieheltä kysyttiin aikanaan isyydentunnustamistilanteessa, haluaako testit tehtäviksi. Ei halunnut. En ymmärtäisi ollenkaan, jos alkaisi niitä jälkikäteen vaatimaan. Ei niitä varmaan kunnallisella puolella enää tehtäisikään, kun isompi lapsi on jo melkein rippikouluiässä, nuorempikin ala-asteella ja me ollaan naimisissa.
Jos itse haluaisi testit maksaa niin siitä vaan, mä tiedän että hän on lasteni isä. Ymmärrän kyllä ettei mies voi olla siitä koskaan varma, kuten nainen. Voisi kyllä aiheuttaa melkoisen särön avioliittoon tuollainen vaatimus.
Jos itse haluaisi testit maksaa niin siitä vaan, mä tiedän että hän on lasteni isä. Ymmärrän kyllä ettei mies voi olla siitä koskaan varma, kuten nainen. Voisi kyllä aiheuttaa melkoisen särön avioliittoon tuollainen vaatimus.