Löytyykö nimesi täältä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mie"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a p";22358416]Miehen serkkukin löytyi :o Mutta kertokaas miten ihmeessä joku voi tienata ANSIOTULOINA 160000e vuodessa?!?!?!?[/QUOTE]

tehtaanjohtajia, asianajajia, lààkàreità... onhan noita

Luonnollisesti löytyy, ja moneen kertaan vielä ;)
Kuin myös kummin kaiman ottoäidin naapurin veljen tyttären appiukon tuntema henkilö, hänkin on siellä. Ja voin kertoa paikkakunnankin.

[QUOTE="a p";22358416]...Mutta kertokaas miten ihmeessä joku voi tienata ANSIOTULOINA 160000e vuodessa?!?!?!?[/QUOTE]

Se on kysynnän ja tarjonnan laki. Jos johonkin TODELLA vaativaan tehtävään tarvitaan huippuosaajaa niin siitä joutuu maksamaan hurjan hinnan.

Luonnollisesti löytyy, ja moneen kertaan vielä ;)
Kuin myös kummin kaiman ottoäidin naapurin veljen tyttären appiukon tuntema henkilö, hänkin on siellä. Ja voin kertoa paikkakunnankin.

No joo, mun pointti ei ollut pröystäillä, että "mullapas löytyy tuolta tuttuja", vaan lähinnä tämä oli tällainen "päivän piristys" tänne :D Mä en ylipäänsä ymmärrä näitä listoja, mutta hauskaahan sitä on aina kauhistella, että toi saa noinkin paljon jne. :D

[QUOTE="mie";22358370]Löytyykö oma nimesi täältä:

Verot | Iltalehti.fi

:D

Mulla ei löydy, mutta mun enon löytyy :D

Joo, pakko oli urkkia mitä eno tienaa, kun koko suku tietää, että rahaa on kuin roskaa, mutta ei tiedä enempiä summia. Ja ihan kivastihan toi...[/QUOTE]

Tottakai löytyy, nyt kun mun kaupunki nosti tuota hoitotuen kuntalisääkin! Varmasti jokainen kotiäiti komeilee noilla listoilla :)

Yhteistyössä