T
THEBEST
Vieras
- Olet todella ruma, lihava ja sun vartalo on täysin epämuodostunut, etkä näytä edes ihmiseltä, jos sun paino ei alla 5:lla ja pituus ole 167-163.
- Jos sulla ei ole pitkää tukkaa, olet rekkalesbo ja sun mies ei halua sua.
- Olet tyhmä, huonosti koulutettu, homssuinen, läski ällöttävä kotiäiti, jos et meikkaa ja laita hiuksia joka aamu vähintään tuntia
- Jos et kuluta lasten joululahjoihin juuri sitä samaa summa, mitä mäkin.. voi että sun elämä ei ole raiteillaan
- Eikai teillä vaan ole joulupöydässä lihapullia? Noloa! Sun lapsi saa trauman!
- Jos et sisusta juuri niinkuin minä, sisustat väärin ja sulla on todella mauton maku
- Pukeudut huonosti, paitsi jos pukeudut niinkuin minä
- Olet ihan varmasti vienyt sun lapsen päiväkotiin liian aikaisin tai liian myöhään
- Teillä on huono auto
- Sun lapsella on vääränlaiset kengät. Sen jalka menee pilalle.
- Kai sulla on juuri oikenlainen talvihaalari lapselle?
- Muutenkin teidän perheessä toimitaan ihan väärällä tavalla. Huostaan lapset teiltä!
- Olet joko ylivelkaantunut wannabe tai sitten sossun luukuttaja
- Sulla on huono ammatti
Mammat... tällaisia te olette
Kun tätä palstaa olen tänään urakalla selaillut, en tiedä itkeäkö vai nauraa..
- Jos sulla ei ole pitkää tukkaa, olet rekkalesbo ja sun mies ei halua sua.
- Olet tyhmä, huonosti koulutettu, homssuinen, läski ällöttävä kotiäiti, jos et meikkaa ja laita hiuksia joka aamu vähintään tuntia
- Jos et kuluta lasten joululahjoihin juuri sitä samaa summa, mitä mäkin.. voi että sun elämä ei ole raiteillaan
- Eikai teillä vaan ole joulupöydässä lihapullia? Noloa! Sun lapsi saa trauman!
- Jos et sisusta juuri niinkuin minä, sisustat väärin ja sulla on todella mauton maku
- Pukeudut huonosti, paitsi jos pukeudut niinkuin minä
- Olet ihan varmasti vienyt sun lapsen päiväkotiin liian aikaisin tai liian myöhään
- Teillä on huono auto
- Sun lapsella on vääränlaiset kengät. Sen jalka menee pilalle.
- Kai sulla on juuri oikenlainen talvihaalari lapselle?
- Muutenkin teidän perheessä toimitaan ihan väärällä tavalla. Huostaan lapset teiltä!
- Olet joko ylivelkaantunut wannabe tai sitten sossun luukuttaja
- Sulla on huono ammatti
Mammat... tällaisia te olette