Luottaisitko enää mieheen tämän jälkeen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todellakin harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

todellakin harmaana

Vieras
En kaipaa moraalisaarnaa kännykän kyttäyksestä, mielestäni se on vallan oikeutettua jos on aihetta epäillä vilppiä ja sitä myöten saisi toisen pettämisestä kiinni.

Mies on välillä tyhjennellyt puhelutietojaan ja tekstareitaan toisin kuin ennen ja nyt jäi ihan kiinni siitä, että oli poistanut yhteisen kaverimme puhelutietoja. Tilanne; riidan jälkeen mies lähti ulos, soitti tälle naiselle, poisti soitetun tiedon etten näkisi että on hänelle soittanut ( = itse sanoi näin). En ole koskaan ollut tästä naisesta mustasukkainen, koska hän ei ole mieheni "tyyppiä" ja olen itse kaverustunut naisen kanssa mieheen tutustuttuani. Seuraavana päivänä olin soittamassa itse tälle naiselle ja mies möläytti tietävänsä että naisella on vapaapäivä ja niinpä selvisi se että oli poistanut puhelutiedon, kun olin tietysti ne kytännyt hänen öisen katoamisensa jälkeen.

Minua on petetty ja tunteeni kuolevat herkästi, jos toinen ei osoita luottamusta. Aiemminkin mies on jotain vastaavaa valehdellut (kerran jäänyt siitä kiinni, mikä lie todellinen määrä). Ei ole mikään panomies, enemmänkin hellä rakastaja joka haluaa harrastaa seksiä vain rakkaudesta. Mutta eihän se pettäminen seksiä vaadikaan.. On tietysti kovasti esittänyt rehellistä mutta eihän kukaan nyt suoraan myönnäkään valehtelevansa..

Itse en enää tuon jälkeen voi luottaa mieheen. Odotan vain, että jää taas kiinni. Pyysin sitä tilaamaan puheluerittelyn jotta näen, minne ja miten usein on tuona iltana/yönä soitellut. Oli ainakin suostuvinaan tilaamaan.

Yhteistyössä