Mä aion nyt purkaa teille tän jutun.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeitiNasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NeitiNasu

Aktiivinen jäsen
01.04.2004
15 255
0
36
Oon vieläkin ihan maissa, ja valvonut puoli yötä kun pyörittelin päässäni kaiken maailman ajatuksia...

Oikeastaan, ei mun pitäisi kenenkään suhteiden ikäkysymystä purnata, ei se mua lopulta ota päähän, mutta sen syyksi on hyvä pistää. Arvatkaa mikä mua närästää??

Ennenkö me miehen kanssa päädyttiin yksiin, mä olin todella todella rakastunut siihen, ja tein ihan mitä vaan sen vuoksi: olin kuin mikäkin pahainen teini, karkailin kotoa (siis mun ja exän yhteisestä kodista) miestä tapaamaan (ex kun luonnollisestikaan ei meidän tapailua hyväksynyt, ei sekään tyhmä ole eikä sokea vaikka väitin ettei mulla tunteita toista kohtaan ole). Eli siis, otin kotona vaikka köniini, kunhan nähtiin ja sain olla pois sieltä edes hetken, ja paikassa missä halusin olla.

No sillä välin kun mä olin rakastunut ja tein mitä vaan, mies vannoi ikuista rakkautta exäänsä kohtaan, siis joka nykyään on ex. Sillon olivat vielä yhdessä. Ei exällensä, vaan mulle puhui, ja vannoi että vaikka tulisi ketä, niin ikinä ei tulisi sellaista kun se ex on ollut hänen elämässään, ei toista joka olisi hänen elämänsä nainen niin kuin tuo ex oli ollut. Tokihan mä kuuntelin silloin kaiken, en mä tiennyt että me lopulta alettaisiin suhteeseen keskenään. Mutta nyt mua närästää se asia tuhottomasti, siitäkin huolimatta että ex tuli mun vuokseni petetyksi sekä jätetyksi, ja me ollaan naimisiin päädytty ja lapsikin saatu.

Sanokaa vaan että oon ihan pimeä, siltä musta muutenkin tuntuu itsestänikin, mutta kertokaa myös millä h*lvetillä tämä karuselli mun päässä lakkaisi?? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Sä olet hassu.

Minäkin kuvittelin edellisen suhteeni kariuduttua, että toista ei voisi tulla, oikeasti uskoin niin.

Mutta nyt, hyvä että muistan kyseisen henkilön... :xmas:

Jep, mä muistan uskoneeni samaa kakkaa ensirakkauteni kohdalla, mutta sen jälkeen enää en. No, se nyt ei liity tähän, mutta siis tiedän tunteen mäkin. Ja silti ihan tosissani valvon öitä nyt tän asian takia!! Ihminen on sekoboltsi. B) |O

Ymmärrän sun tunteet täysin! Mun mies oli kyllä eronnut ex:tään aikoja sitten ennen kun tavattiin, mutta silti mä olen mustasukkainen siitä. Asiaa ei helpota se, että kyseinen akka on koko ajan tekemisissä mieheni perheen kanssa! Siis hänet kutsutaan yhteisiin perhejuhliin ja käy jopa saunomassa (!) suvun yhteisellä mökillä edelleen... Ja mun ei kuulemma pitäis tästä ollenkaan loukkaantua. Me ollaan oltu yhdessä nyt yli kolme vuotta, ja heidän erostaan siis useita vuosia aikaa...

Että tasan tiedän mitä tarkoitat sillä että karuselli pyörii päässä!

olisiko kannattanut taas jättää varattu rauhaan. jospa se ukkos taas hokee jollekin miten se rakastaa sua ja höylää sit vaihteen vuoks sitä.. ihan oikeen tollaisille kodinrikkojille et asiat sotkee pään, saunan taa joutaisivat kaikki miehes kaltaiset ja tuollaiset ****** kuin sinä.

Muistatko mitä mä sanoin sulle joskus siitä että joistain pareista vaan näkee jo kauas että kaksi ihmistä on löytänyt puuttuvat puoliskonsa? Mä olen nähnyt miten xxxx sua katsoo. Ole ihan huoleti vaan. :)

Ne on ne hormonit mitkä tekee tepposensa sulle nyt, pistää asiat tuntumaan pahemmilta kuin ne on. *edelleen tuputtaa itseään kyläilemään* :D :attn:

Tottahan mä ainakin miettisin, että miksei se tekis mulle samanlaisesti kuin exälleen, eli vannoo ikuista rakkautta ja silti menee toisen kanssa. Kyllä se panee miettimään minkälainen mies on kyseessä, ei ainakaan kovin luotettava.

Mitäs tämä sinun miehesi tänä päivänä asiaan tuumaa? Vieläkö on samaa mieltä, että ex on hänen elämänsä rakkaus ja ainut maailmassa, jota kohtaan tuntee suurta rakkautta? Miehestä varmaan näkee kyllä, jos suu sanoo toista, mitä sydän? Joten, mitenkä on? =)

Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Mitäs tämä sinun miehesi tänä päivänä asiaan tuumaa? Vieläkö on samaa mieltä, että ex on hänen elämänsä rakkaus ja ainut maailmassa, jota kohtaan tuntee suurta rakkautta? Miehestä varmaan näkee kyllä, jos suu sanoo toista, mitä sydän? Joten, mitenkä on? =)

mies sanoo kaikella mahdollisella tavalla että meillä on yhdessä jotain paljon enemmän ja parempaa kuin mikään entinen. eikä sano vaan mies, vaan kaikki muutkin... jokainen joka on miehen tuntenut ennen sanoo että onnellisempana ei ole sitä nähnyt, ja kaikki jotka mun seuroihini on kuuluneet tietää mitkä on fiilikset täällä. tumpulakin, joka saa tulla kylään vaikka heti huomenna. :hug:

nyt mä lopetan tän ja kokoan itseni, en mä ole oikeasti tälläinen.

Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Ymmärrän sun tunteet täysin! Mun mies oli kyllä eronnut ex:tään aikoja sitten ennen kun tavattiin, mutta silti mä olen mustasukkainen siitä. Asiaa ei helpota se, että kyseinen akka on koko ajan tekemisissä mieheni perheen kanssa! Siis hänet kutsutaan yhteisiin perhejuhliin ja käy jopa saunomassa (!) suvun yhteisellä mökillä edelleen...

sama tilanne.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja eräs:
Ymmärrän sun tunteet täysin! Mun mies oli kyllä eronnut ex:tään aikoja sitten ennen kun tavattiin, mutta silti mä olen mustasukkainen siitä. Asiaa ei helpota se, että kyseinen akka on koko ajan tekemisissä mieheni perheen kanssa! Siis hänet kutsutaan yhteisiin perhejuhliin ja käy jopa saunomassa (!) suvun yhteisellä mökillä edelleen...

sama tilanne.

Ai muillakin on näin outoja kuvioita... On vaan hyvin vaikea käsittää tota toimintaa kun itellä ei tulis mielenkään enää ex:n suvun kanssa olla jatkuvasti tekemisissä, vaikka mukavia ihmisiä ovatkin. Ja tällä miehen ex:llä on kans uus mies, että mitähän sekin tuumaa tosta jatkuvasta kaveeraamisesta entisen miehen suvun kans...

Yhteistyössä