Mä en enää jaksa!! Kukaan ollut joskus yksipuolisesti ihastunut, tää ei voi jatkua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton

Vieras
miltäs tämä teistä kuulostaa? Mulla on ollut säpinää yhden tyypin kanssa kohta kaksi vuotta. Nähdään tosi harvoin, ja melkein aina kun nähdään, ollaan kännissä ja päädytään suutelemaan/paneksimaan keskenämme. Ollaan juteltu paljon ja tyyppi aina sanoo, että tykkää musta jne. Tietää, että mä olen täysin hullaantunut häneen, olen sen peittelemättä näyttänytkin. Viimeksi kun nähtiin kaks viikkoo sitten, sovittiin että tyyppi soittaa mulle ja sovitaan ihan kunnon treffit. Eipä ole soittanut. Ne harvat kerrat kun nähdään selvinpäin (kuulutaan samaan kaveriporukkaan), tyyppi ei katso mua päinkään, ei siis mitään silmäpeliä koskaan. Ei juuri edes juttele mulle.

Siis mitä tämä on?? Tiedän, että tyyppi on sellaista sorttia, ettei näytä tunteitaan ja on ns. juro kaveri, mutta kun kuitenkin humalassa meidän välillä vaan lentelee kipinät ja hirveä kiihko molemmilla, niin sitten selvinpäin ei uskalla katsoa mua päinkään. Mä en ymmärrä. Ja mun sydän särkyy.

En itsekään ole ottanut yhteyttä, kun mulla on niin vahvasti sellainen tunne että se vaan pelaa mun kanssa, ja ainoastaan siks sortuu muhun kännissä, kun sitä imartelee mun ihailu. Että oikeasti sillä ei ole mitään intressejä mua kohtaan. :( Jotain ylpeyttä mulla sentään jäljellä, etten ala sille vielä soittelemaankin.

On kai päästävä eroon siitä ihmisestä, mutta kun se on niin syvällä mun ihon alla, etten mä kestä!! mitä mä teen!

Mulla ollu sama juttu joskus, ammattikoulussa olin luokalla ainut likka, ja luokkakaverin kans päädyttiin aina kännissä kimppaan...
Joskus kuitenkin puhuttiin tai tekstailtiin että ei voitaisi seurustella koska ollaan samalla luokalla...tämä ihminen on jollain tavalla mun mielessä edelleenkin vaikka itsellä ollut perhe jo monta vuotta. Ei siis enää tunteita, mutta hyvillä mielin muistelen...

Me päädyttiin kännissä kimppaan vaikka hän seurusteli mun kaverin kanssa...joten kipinää todella oli

No ukko käyttää sua törkeästi hyväksi. Varmaa pillua aina kännissä, kun oot vielä lemmestäs sille selittänyt.

Kokeileppas ruveta kylmäksi ja väliinpitämättömäksi niin voi ukko oikeasti kiinnostua...

Alkuperäinen kirjoittaja ei kukaan halua helppoa:
No ukko käyttää sua törkeästi hyväksi. Varmaa pillua aina kännissä, kun oot vielä lemmestäs sille selittänyt.

Kokeileppas ruveta kylmäksi ja väliinpitämättömäksi niin voi ukko oikeasti kiinnostua...

no tämänhän mä olen tiennytkin kokoajan, yrittänyt vaan selitellä itselleni jotain muuta. Vitun surullista ja nöyryyttävää. :(

Oon yrittäny sitä viileenä olemistakin, en vaan pysty. Oon kuin joku säälittävä läähättävä koira kun se saapuu huoneeseen.

niin oikaisen sen verran, etten ole sille sanonut, että rakastaisin tai olisin edes ihastunut, mutta olen kyllä monesti sanonut tykkääväni ja se huomaa sen kyllä kaikesta minussa ja käytöksessäni.

No et sä kyllä voi tietää missä mennään ennenkuin kysyt suoraan. Vastaus voi olla jotain ihan muutakin kuin mitä olet spekuloinut. Eikä se musta oo vonkaamista että kysyy. Ikävämpää on kiehnätä ympärillä epätietoisena vuoskaudet. Jurot miehet tuntuvat sitäpaitsi reagoivan suoriin ja yksinkertaisiin kysymyksiin :) Eli mieti miten muotoilet. "Mä en ymmärrä sua, saan sekavia signaaleja, missä mennään?" ja "Etsä oo ikinä välittäny musta paskaakaan?" voi kyllä naisen mielestä tuntua samalta kysymykseltä, omassa päässään ainakin. :)

Yhteistyössä