O
onneton
Vieras
miltäs tämä teistä kuulostaa? Mulla on ollut säpinää yhden tyypin kanssa kohta kaksi vuotta. Nähdään tosi harvoin, ja melkein aina kun nähdään, ollaan kännissä ja päädytään suutelemaan/paneksimaan keskenämme. Ollaan juteltu paljon ja tyyppi aina sanoo, että tykkää musta jne. Tietää, että mä olen täysin hullaantunut häneen, olen sen peittelemättä näyttänytkin. Viimeksi kun nähtiin kaks viikkoo sitten, sovittiin että tyyppi soittaa mulle ja sovitaan ihan kunnon treffit. Eipä ole soittanut. Ne harvat kerrat kun nähdään selvinpäin (kuulutaan samaan kaveriporukkaan), tyyppi ei katso mua päinkään, ei siis mitään silmäpeliä koskaan. Ei juuri edes juttele mulle.
Siis mitä tämä on?? Tiedän, että tyyppi on sellaista sorttia, ettei näytä tunteitaan ja on ns. juro kaveri, mutta kun kuitenkin humalassa meidän välillä vaan lentelee kipinät ja hirveä kiihko molemmilla, niin sitten selvinpäin ei uskalla katsoa mua päinkään. Mä en ymmärrä. Ja mun sydän särkyy.
En itsekään ole ottanut yhteyttä, kun mulla on niin vahvasti sellainen tunne että se vaan pelaa mun kanssa, ja ainoastaan siks sortuu muhun kännissä, kun sitä imartelee mun ihailu. Että oikeasti sillä ei ole mitään intressejä mua kohtaan.
Jotain ylpeyttä mulla sentään jäljellä, etten ala sille vielä soittelemaankin.
On kai päästävä eroon siitä ihmisestä, mutta kun se on niin syvällä mun ihon alla, etten mä kestä!! mitä mä teen!
Siis mitä tämä on?? Tiedän, että tyyppi on sellaista sorttia, ettei näytä tunteitaan ja on ns. juro kaveri, mutta kun kuitenkin humalassa meidän välillä vaan lentelee kipinät ja hirveä kiihko molemmilla, niin sitten selvinpäin ei uskalla katsoa mua päinkään. Mä en ymmärrä. Ja mun sydän särkyy.
En itsekään ole ottanut yhteyttä, kun mulla on niin vahvasti sellainen tunne että se vaan pelaa mun kanssa, ja ainoastaan siks sortuu muhun kännissä, kun sitä imartelee mun ihailu. Että oikeasti sillä ei ole mitään intressejä mua kohtaan.
On kai päästävä eroon siitä ihmisestä, mutta kun se on niin syvällä mun ihon alla, etten mä kestä!! mitä mä teen!