Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:![]()
Eikä..
Onnea meillä mies ei oo keksinyt että sinnekin sen vois panna, ei tuu tommosia kamalia riitoja..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kirahvi:siis oikeesti, mä tajua mikä järki siinä rintojen väliin panemisessa on?Tuntuuko se naisestaki joltaki, vaan onko se vaan kmiehen tyydyttämistä?Tapanasa ja halunsa kullakin, ei oo kyl meidän juttu..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuuluuko siinä vedellä ylhäältä alas, vai alhaalta ylös? Siis että leukaanko päin, vai jalkoihin päin?
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuuluuko siinä vedellä ylhäältä alas, vai alhaalta ylös? Siis että leukaanko päin, vai jalkoihin päin?
Kumminkin päin se onnistuu. Paitsi se on vähän häiritsevää mun mielestä tossa jalkoihin päin vetelemisessä kun miehen kassit lempsuu siinä mun naamalla...
Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuuluuko siinä vedellä ylhäältä alas, vai alhaalta ylös? Siis että leukaanko päin, vai jalkoihin päin?
Kumminkin päin se onnistuu. Paitsi se on vähän häiritsevää mun mielestä tossa jalkoihin päin vetelemisessä kun miehen kassit lempsuu siinä mun naamalla...
Tuntuuks siltä että olis hirveen isot silmäpussit? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Puuterisudit![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuuluuko siinä vedellä ylhäältä alas, vai alhaalta ylös? Siis että leukaanko päin, vai jalkoihin päin?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Puuterisudit![]()
![]()
![]()
![]()
korvaakohan se kuorintahoidot ?
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Ei tää riitely nyt lopu ollenkaan!
Nyt site ukko saivartelee että saan kuulemma itse levittää osterini tarjolle kun hän lirputtaa.
Siis eihän noita voi verrata :O
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Ei tää riitely nyt lopu ollenkaan!
Nyt site ukko saivartelee että saan kuulemma itse levittää osterini tarjolle kun hän lirputtaa.
Siis eihän noita voi verrata :O
Tuo meni jo ihan liian pitkälle. Hoitakoot vaan hommat. Sä palstailet nyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:Alkuperäinen kirjoittaja kirahvi:siis oikeesti, mä tajua mikä järki siinä rintojen väliin panemisessa on?Tuntuuko se naisestaki joltaki, vaan onko se vaan kmiehen tyydyttämistä?Tapanasa ja halunsa kullakin, ei oo kyl meidän juttu..
Siis mikä järki tän mukaan on suihin ottamisella?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Puuterisudit![]()
![]()
![]()
![]()
korvaakohan se kuorintahoidot ?
Pitäisiköhän ottaa testihoito![]()
![]()
![]()