Mä en enää jaksa tota ukkoo! Kumpi teillä pitää rintoja yhdessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kirahvi:
siis oikeesti, mä tajua mikä järki siinä rintojen väliin panemisessa on?Tuntuuko se naisestaki joltaki, vaan onko se vaan kmiehen tyydyttämistä?Tapanasa ja halunsa kullakin, ei oo kyl meidän juttu..

No minä ainakin siitä nautin JOS mies puristaa niitä rintoja. Koska kyllähän mä itse niitä saan veivata vaikka kuinka eikä se tunnu yhtään samalta!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuuluuko siinä vedellä ylhäältä alas, vai alhaalta ylös? Siis että leukaanko päin, vai jalkoihin päin?

Kumminkin päin se onnistuu. Paitsi se on vähän häiritsevää mun mielestä tossa jalkoihin päin vetelemisessä kun miehen kassit lempsuu siinä mun naamalla...

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kuuluuko siinä vedellä ylhäältä alas, vai alhaalta ylös? Siis että leukaanko päin, vai jalkoihin päin?

Kumminkin päin se onnistuu. Paitsi se on vähän häiritsevää mun mielestä tossa jalkoihin päin vetelemisessä kun miehen kassit lempsuu siinä mun naamalla...

Tuntuuks siltä että olis hirveen isot silmäpussit? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:

Tuntuuks siltä että olis hirveen isot silmäpussit? :xmas:

No miksei joo! Sillon varsinkin jos mun mies ajelis pallejaan niin varmasti.
Nyt tuntuu oikeestaan siltä ku kaksi isoo puuterisutia pyyhkis edestakaisin.

Ei tää riitely nyt lopu ollenkaan!
Nyt site ukko saivartelee että saan kuulemma itse levittää osterini tarjolle kun hän lirputtaa.
Siis eihän noita voi verrata :O

:o Tuo meni jo ihan liian pitkälle. Hoitakoot vaan hommat. Sä palstailet nyt.

Ei tää riitely nyt lopu ollenkaan!
Nyt site ukko saivartelee että saan kuulemma itse levittää osterini tarjolle kun hän lirputtaa.
Siis eihän noita voi verrata :O

:o Tuo meni jo ihan liian pitkälle. Hoitakoot vaan hommat. Sä palstailet nyt.

Toi oli kato taas tota miesten logiiggaa! Milläs mä häppäreitäni levitän ja kirjotan samalla? Mä kumminkin käytän kymmensormijärjestelmää. Mut ei toi mun mies edes osaa noin pitkiä sanoja...

Mä oon pitäny rintoja kun mies duunannu välii, ei se oikein silt onnistu se kiinnipito.
Oisko se sopiva kompromissi, jos oot miehen päällä 69- asennossa ja saat samalla suihinottoa kun pidät rintoja?? :p

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme:
Alkuperäinen kirjoittaja kirahvi:
siis oikeesti, mä tajua mikä järki siinä rintojen väliin panemisessa on?Tuntuuko se naisestaki joltaki, vaan onko se vaan kmiehen tyydyttämistä?Tapanasa ja halunsa kullakin, ei oo kyl meidän juttu..

Siis mikä järki tän mukaan on suihin ottamisella?

No sen tiiän, et jotku tykkää ottaa suihin ja nauttii siitä siis itekki. Ehkä sit jotku naiset tykkää siitäki, et rintojen väliin pannaan. Itellä tulis mieleen et on pelkkä panopuu, mut eihän mun tarvikkaan kaikkee tajuta. Siis rintojen koskettelusta tykkään seksin aikana, mut en tajua mitä kivaa siinä on ku mies hinkkaa itseään tissien väliin

Puuterisudit :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

korvaakohan se kuorintahoidot ?

Pitäisiköhän ottaa testihoito :whistle: :laugh: :laugh:

En suosittele kauheen voimakasta hankausta jos sä oot atooppinen niinku mäkin. Mun miehen kassit riippuu senverran alhaalla että teki tosi ikävää hankaumaa mun kasvoihin.
Ihanku sellasella raastimella olis kato vedelty! Nolotti töissä tosi paljon...
Mä sit pelastin tilanteen ja keksin sanoo että mulla on vaan maitorupee :)

Yhteistyössä