Mä en enää jaksa tota ukkoo! Kumpi teillä pitää rintoja yhdessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Siis mun mies on tosi ärsyttävä! Mun kuulemma pitäisi puristaa mun rintoja yhteen kun hän panee niiden väliin.
Mun mielestä saisi itse niitä pitää yhdessä.
Meillä oli tästä taas tappelu ja nyt mua oikein itkettää.

Noh eiköhän se lähtökohtaisesti ole sinun hommia.

Muussa tapauksessa sinä vain makaat siinä passiivisena esineenä.
Eikä sekään ole kiva.

Voinhan mä vaikka tehdä kasvojumppaa samalla! Siis sillain äx yy äx yy...

Siis mun mies on tosi ärsyttävä! Mun kuulemma pitäisi puristaa mun rintoja yhteen kun hän panee niiden väliin.

Saako Aslakki kokeilla jos lupaa pitää sun tissit yhessä? ;-)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja meillä taas se jotta ukko haluaa että kasvatan kainaloihin karvat jotta saa panna sinne mutta itse en halua karvoja kyseiseen paikkaan. Mitä tehdä?

Ota keinoturkismyssy ja muovaa siitä pesä. Pistät sen sinne kainaloon ja mies saa rutkutella hommat sinne. Kätevää kun jää roinatkin sinne reppun, niin ei tartte edes pesulle lähteä aktin jälkeen. Heität vaan aamulla "ketun" paskamattiin ja myllytät läpi.

NiksiPirkan hylätyt niksit nro 009923

Alkuperäinen kirjoittaja NaimaAslakki:

Saako Aslakki kokeilla jos lupaa pitää sun tissit yhessä? ;-)

Mä oon varattu ;)

Voi kiitos tästä nostosta :laugh:! Nyt saa taas yksikseen vaunulenkeillä naureskella kun tää aloitus on niitä, jotka vaan saa repeämään. Ja veikkaan, että putkahtaa mieleen tilanteissa joissa naureskelu on epäsovinnaista :ashamed:...

mä en ymmärrä mikä tässä on niin hauskaa joittenki mielestä?? :O

kyllä mun ukko panee tissien väliin aika useinki :O emmä oo tienny et siin on jotain naurettavaa et ihan kuset meinaa tulla housuun :$

ja joo, mä pidän, tai välillä ukko, riippuu.

Kiitos ihmiset vuodelta 2010! Masentaa, oon flunssassa, salarakas kusee silmään ja lisäksi herpes iski alahuuleen, niin että näytän vähämieliseltä. Elämäntilanne ei mitenkään muuttunut, mutta nauroin revetäkseni.
Ja ehdottomasti kannattaa panna kaikkiin vaihtoehtoisiinkin paikkoihin ihan kokemuksen vuoksi. Kerranhan täällä vaan ollaan! Kannattaa kuitenkin varoa, ettei mene spermaa silmiin. Tältä välttyy uimalaseilla.
Mun mielestä miehen homma on pidellä tissejä, kun kerran tökkii noin tylsään paikkaan (naisen näkökulmasta). Lupaan kyllä pidellä häppäreitä, jos se siitä on kiinni. Ja tarvittaessa persposkiakin. Ja poskiakin, vaikka eivät vielä tielle tulekaan.

Yhteistyössä