Mä en enää jaksa tota ukkoo! Kumpi teillä pitää rintoja yhdessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Voisko ne tisut sitoa jollain kylpytakinvyöllä tms?

Jeesusteippi vois kyllä toimia... *pohtii ankarasti*
tai apteekista harsosidettä tai vastaavaa, ei olisi niin kovaa...meinaan jos hankaa yläpuolelta sitä vasten:o

Voiskohan sinne yläpuolelle laittaa jonkun lisäpehmusteen? Hei jos laittais sinne pesusienen niin tulis vielä hommasta aika siistiäkkin. Siihen sienelle vaan lastit ja sieni vaan pesuun :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Kuuluuko siinä vedellä ylhäältä alas, vai alhaalta ylös? Siis että leukaanko päin, vai jalkoihin päin?

Kumminkin päin se onnistuu. Paitsi se on vähän häiritsevää mun mielestä tossa jalkoihin päin vetelemisessä kun miehen kassit lempsuu siinä mun naamalla...
no ei se touhu naiselle niin paljoa anna niin pelaa itekseen samalla kassikoripalloa: suu auki ja pelaamaan, uppoo, uppoo, ei uppoa, ei uppoa, ohi, leukalevypallo, uppos jne.

Voisko tohon ottaa vielä yhdeksi elementiksi sellasen "ketunraudat" osion?
voisit kokeilla, katto mitä mies tykkää:D

Mies on usein semmonen jurottaja et siitä saa lypsää irti noita reaktioita. Mut tohon se vois ottaa äänekkäästi kantaa!
siinä naapurit sais kuulla yllättäen oopperaa:D

Mun mies on kyl tosi huono laulaan. Se vetää aina sillontällön kuurankukan tossa paikallisessa ja menee ihan epävireisesti.
Mä häpeen sitä sillon ja ihmettelen kovaan ääneen et kuka tommonen äijä on ku ei osaa edes kuurankukkaa vetää?!?
mutta jos tuo aukasis kurkun ja äänihuulet niin lauluäänikin paranis?

Hei! Sä taisit ratkasta tän ongelman! Sit ei kummankaan tarvii pitää niitä.
Mulla on sellaset kesäkurpitsan malliset tissit niin varmasti onnistuu!

Alkuperäinen kirjoittaja miniboob:
Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:
:laugh: :laugh: :laugh:

Mä voisin kyllä pitää, jos olisi tissejä tarpeeksi :saint:

Peesaan! Ei näillä pienillä B-kuppitisseillä voi harrastaa tuollaisia haureuksia. :/

Mä tykkään b-kupin rinnoista, enkä rintojen väliin panemisesta niin välitä... Makunsa kullakin!

Alkuperäinen kirjoittaja sativa:
:D hahah!! tässä ketjussa tullu jo muutama loistava idea esiin :p
sillon kun ite viel pysty harrastaa tota niin ite puristin yhteen, mut enää ei tarvi paljon puristella ku raskaus pienensi tissit niin hyvin ettei niitä selällään ollessa enään edes löydä.

Mulla on sama! Tai siis oikeestaan raskaus pidensi mun tissejä, niin eihän niitä selällään ollessa näy kun ovat kainaloissa :/

Alkuperäinen kirjoittaja v:

Hei! Sä taisit ratkasta tän ongelman! Sit ei kummankaan tarvii pitää niitä.
Mulla on sellaset kesäkurpitsan malliset tissit niin varmasti onnistuu!
pyöreen vai pitkän kesäkurpitsan?

Siis semmosen pitkän. Mut väri on ihan normi kumminki!

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
nännilävistykset ja sit jollai narulla niistä renkaista kiinni seksin ajaksi?

Tässäki olis ideaa! Ja sitte tätä vois soveltaa myös mun häppäreihin. Molempiin sellanen rengas mistä ketju kiinni vaik makkarin vaatekaapin oviin. Sitte mies aukasee vaatekaapin ovet niin AVOT!

Tässäki olis ideaa! Ja sitte tätä vois soveltaa myös mun häppäreihin. Molempiin sellanen rengas mistä ketju kiinni vaik makkarin vaatekaapin oviin. Sitte mies aukasee vaatekaapin ovet niin AVOT!

:laugh:

Kyllä se on naisen tehtävä niitä tissejä pidellä. Eihän miehen aivot haloo pysty siihen, että pidettäis tisseistä kiinni ja runkattaisiin niiden väliin samaan aikaan. Sekasinhan se miesparka menee semmoisessa touhussa!

näinpä ja sä saat kirjotella meille väliaikaraporttia samalla! Kätevää:D

Alkuperäinen kirjoittaja sativa:
:D hahah!! tässä ketjussa tullu jo muutama loistava idea esiin :p
sillon kun ite viel pysty harrastaa tota niin ite puristin yhteen, mut enää ei tarvi paljon puristella ku raskaus pienensi tissit niin hyvin ettei niitä selällään ollessa enään edes löydä.

Mulla on sama! Tai siis oikeestaan raskaus pidensi mun tissejä, niin eihän niitä selällään ollessa näy kun ovat kainaloissa :/

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Temppis:
Kyllä se on naisen tehtävä niitä tissejä pidellä. Eihän miehen aivot haloo pysty siihen, että pidettäis tisseistä kiinni ja runkattaisiin niiden väliin samaan aikaan. Sekasinhan se miesparka menee semmoisessa touhussa!

Niin ja kelaa, jos vielä kuuntelis musaa ja söis purkkaa! Lähtisi mälli todennäköisesti vahingossa sisäänpäin.

En mä aloittajasta tiedä, mutta mulla itselläni on tuolla jalkojen välissä sellanen mukava reikä johon mieheni tykkää itseään tökkiä, eikä tarvitse puristella mitään kenenkään yhteen.

Yhteistyössä