Mä en enää jaksa tota ukkoo! Kumpi teillä pitää rintoja yhdessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Tää tilanne oikein kärjistyi tänään. Siis me ollaan tästä ennenki otettu yhteen. Ukko aina heppi tanassa lähestyy mun rintoja ja alkaa puristella. Mutta sitten kun haluaa sinne panna niin mun pitäisi niitä rintoja siinä pidellä. Ja sitte välillä vaan kuuluu että "purista vähän lujempaa vielä"
Siis hitto! Jos herra voisi itse vaivautua edes sen verran niin olisi optimaalinen puristus hänen kuninkaalliselle kalulleen!!!
No tänään sitten tilanne tosiaan meni siihen että kumpikin siinä huitoi. Pidä näin....pidä itte...anna nyt...enkä anna....vähän vaan puristat...mikset voi ite...JNE!
Sitte miehellä laski seisokki ja mä suutuin lopullisesti!

no eikai se haluu touhuta sun kaa jos oot ku lahna siinä. tottakai se haluu että säkin osallistut. :o ;)
:laugh:

Kuvitelkaa että ihan tuossa 70-luvulla äitini ystävä koki tällaista; olivat pitkäaikaisen poikaystävänsä kanssa pohtineet jo pitkään, et olisko aika ekan kerran ja sitten se romantiikan hetki tuli... Poika asetteli tytön jalat koukkuun ja siihen pohkeitten väliin sitten :D Oli tyttönen hiukan naurahtanut, että hänen tietääkseen tässä on toinenkin tapa... :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
i
bra.jpg

Wau!!! Oiskohan näissä ideaa :whistle:

mä en ees viitti ajatella tollasta mallia... Mun kurpitsat roikkuis tosta etusormen ja peukalon välistä kumminkin!
Voshan se tietty olla vaihtelua sekin...

Alkuperäinen kirjoittaja Jorma:
Tehkää vaan naiset kiltisti niinkun pyydetään.
Muuten joutuu kääntymään naapurin emännän puoleen :)

Mein naapurin emännällä on tosi pienet. Mä oon nähnyt joskus ihan sattumalta ku kiikaroin tossa ikkunassa.
Mä teen kato sitä lintujen kevätseurantaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Elder:
Ratkaisu: Pyytäkään naapurin setää pitmään niitä yhdessä, niin teidän ei tarvitse kinastella asiasta ja paneminen ei häiriinny. Samalla naapurin setäkin saa lähikosketusta ihmiseen ja tarjoaa varmasti aamukahvit.

Toi ei oikein onnistu kun mun mies suhtautuu tohon naapurin ukkoon niin nihkeesti.
Se on ollu tollanen sinkee viime juhannuksesta asti.
Ja me tosiaan vaan soudeltiin!

Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:
Meillä on vähän vastaavanlainen ongelma. Mun mies tykkää kovasti siitä, että kakkosella käytyäni annan kikanoiden kuivua perskarvoihini. Illalla mun pitää sitten asettua sängyssä kontalleni ja mieheni nyppii niitä kikanoita hampaillaan irti. Viime aikoina meille on tullut vähän erimielisyyksiä siitä, että saanko lukea siinä kontallani ollessani vai en. Mulla kun meinaa aika tulla pitkäksi, niin siinä on kiva lukea samalla esimerkiksi reseptikirjaa, mutta miehen mielestä mun pitäisi olla paremmin läsnä. Millä saan mieheni ymmärtämään, että lukeminen on tuossa tilanteessa ihan ok? Auttakaa, pliis, oon epätoivoinen.

Mitä kaikkea sitä saakaan mammapalstalta lukea..

Alkuperäinen kirjoittaja --:
Kuvitelkaa että ihan tuossa 70-luvulla äitini ystävä koki tällaista; olivat pitkäaikaisen poikaystävänsä kanssa pohtineet jo pitkään, et olisko aika ekan kerran ja sitten se romantiikan hetki tuli... Poika asetteli tytön jalat koukkuun ja siihen pohkeitten väliin sitten :D Oli tyttönen hiukan naurahtanut, että hänen tietääkseen tässä on toinenkin tapa... :D

Ohhoh... ihanko ite keksit urbaanin legendan... Ei ole vissiin kuin 100 kertaa muuttunu tuo tarina... milloin oli sukkahousuihin ja toisinaan muualle ruikkinu.

Alkuperäinen kirjoittaja Huoh:
Siis mun mies on tosi ärsyttävä! Mun kuulemma pitäisi puristaa mun rintoja yhteen kun hän panee niiden väliin.
Mun mielestä saisi itse niitä pitää yhdessä.
Meillä oli tästä taas tappelu ja nyt mua oikein itkettää.
Kuka voi elää tuommosen sian kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Siis mun mies on tosi ärsyttävä! Mun kuulemma pitäisi puristaa mun rintoja yhteen kun hän panee niiden väliin.
Sano sille paskiaselle, että ulkona on kottaraispönttö; siinäkin on reikä.

Katselin piirtämiäni kuvia ja uskoisin, että ne ovat hyviä. Missä voisin niitä näyttää kun Sisustusideat.netistä tuli banni enkä voi enää piirroksiani sinne laittaa.

Sano sille paskiaselle, että ulkona on kottaraispönttö; siinäkin on reikä.

:laugh:

No mä ainakin naisena pidän niitä itse yhdessä. Eihän siinä oikein muutakaan tekemistä ole. Mutta tietysti, jos mies valittaa, että et purista tarpeeksi kovaa tms.. niin joutuis itse pitämään sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:
No mä ainakin naisena pidän niitä itse yhdessä. Eihän siinä oikein muutakaan tekemistä ole. Mutta tietysti, jos mies valittaa, että et purista tarpeeksi kovaa tms.. niin joutuis itse pitämään sitten.

No mä oon kans sen niin aatellu. Et ku ei kelpaa se miten mä puristan niin sais kyllä ite sit puristella!

Noh eiköhän se lähtökohtaisesti ole sinun hommia.

Muussa tapauksessa sinä vain makaat siinä passiivisena esineenä.
Eikä sekään ole kiva.

Yhteistyössä