Mä en enää jaksa tota ukkoo! Kumpi teillä pitää rintoja yhdessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:
Alkuperäinen kirjoittaja Temppis:
Kyllä se on naisen tehtävä niitä tissejä pidellä. Eihän miehen aivot haloo pysty siihen, että pidettäis tisseistä kiinni ja runkattaisiin niiden väliin samaan aikaan. Sekasinhan se miesparka menee semmoisessa touhussa!

Niin ja kelaa, jos vielä kuuntelis musaa ja söis purkkaa! Lähtisi mälli todennäköisesti vahingossa sisäänpäin.

Lentäiskö se mälli sitte niinku perseestä ulos?

i
bra.jpg

Wau!!! Oiskohan näissä ideaa :whistle:

Kyllä se on naisen tehtävä niitä tissejä pidellä. Eihän miehen aivot haloo pysty siihen, että pidettäis tisseistä kiinni ja runkattaisiin niiden väliin samaan aikaan. Sekasinhan se miesparka menee semmoisessa touhussa!

Niin ja kelaa, jos vielä kuuntelis musaa ja söis purkkaa! Lähtisi mälli todennäköisesti vahingossa sisäänpäin.

:laugh:

Paa kato liimalla riipparit kii ja huuda ukolles: et pistä tulemaa, ni päästää kattoo kaunarit! Sit tietty vauvan talkkia pallit pöllyämää ni ei hinkkaa nii kovasti ja jos ukko menee lukkoo ni pistä se tuikkii sohvatyynyjen välii ku itte tuijotat Ridgeä ja puhut sille rumia.. Yks kikka ois vielä, että ostat sille pienet hiekkasäkit. Paat narulla ne kiinni ja liimaat napit nänneiks, siitä äijälle kuivaharjotteluvarusteet. Niitä se voi ottaa aina mukaan töihin, salille ja kavereiden luo pokeri iltoihin, siellä voi sitte jokanen kokeilla ja nähdä ettei se niin vaikeeta oo, ja on mukavaa yhdessä oppia! Oppiipaha siinä! Tietenki pohjimmiltaan tää on sun vika, ku oot niin laiska rakastaja, että ukon pitää ensinäkää valittaa. Kai tiedät että miehen halu on sinun laki!!! Reggaepampuloista/kanelipalloista sen verran, että loppuupahan seki poimiminen ku rutaset ripuleissa märän piurun sen nuamalle ja kysyt että onko nyt hyvä? Itse näissä toimissa tykkään tehdä värityskirjoja, on niin mukava siinä toisen naama hanurissa pysyä viivojen sisällä! Onnellisia gonzo sessioita!

Jos nainen haluaa oikeasti tuottaa miehellensä nautintoa, niin nainen puristaa niitä rintoja, koska miehen on aika hankala siinä puristaa ja panna, ellei ole käsistään oranki-mallia. Anna miehelle nautintonsa ja purista, se on sun asennosta kattoen helpompi.

Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:

:laugh:

No-no tytöt! Nyt menee liian pitkälle. Onhan meillä miehilläkin sentään aivot. Ne on vaan eri paikassa kuin teillä naisilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Perskärpänen:
Meillä on vähän vastaavanlainen ongelma. Mun mies tykkää kovasti siitä, että kakkosella käytyäni annan kikanoiden kuivua perskarvoihini. Illalla mun pitää sitten asettua sängyssä kontalleni ja mieheni nyppii niitä kikanoita hampaillaan irti. Viime aikoina meille on tullut vähän erimielisyyksiä siitä, että saanko lukea siinä kontallani ollessani vai en. Mulla kun meinaa aika tulla pitkäksi, niin siinä on kiva lukea samalla esimerkiksi reseptikirjaa, mutta miehen mielestä mun pitäisi olla paremmin läsnä. Millä saan mieheni ymmärtämään, että lukeminen on tuossa tilanteessa ihan ok? Auttakaa, pliis, oon epätoivoinen.

Siis miten sää voit ees keksiä tollasta tekstiä :D *puistatus*

ei sillä etteikö itte ukon kans kaikenlaista touhattais, mut tuntuu et perusseksi taitaa olla jo kalkkisten hommaa. tissien väliin, perseeseen, suuhun, onko mahamakkarat jo kokeiltu, reisien ja pohkeiden väliinki vois aatella, taitaa olla tärkeintä et mies saa nainen vaan antaa lykkiä mihin keksitään. Mun äiti sano joskus et eiköhän ne elimet olisi sijoitettu johki muuhun paikkaan jos ne ois tarkoitettu suuhun... ja sit jotku nuolee toistensa perssilmiä... pian kuollaan sukupuuttoon ku miehet ei enää halua ruikata sinne mihin biologia on sen aineen tarkoittanu, tai sit kehittyy uus ihmismuoto joka tulee nielemisestä raskaaksi!! no josko tämä ois sitä lopun alkua, tuhotaan ihmiskunta ja mistäs se olis helpompaa ku miesten ja kikkelien yhteispelistä...

Alkuperäinen kirjoittaja aivot hepin nupissa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Kyllä se minä olen ja kassithan on tietenkin suussa :p

Kauhiata irstailua!

ketjussa taisi itse ap harkita ketunrautojen tapaista keinoa tuohon tilanteeseen. kannatan! voisi mies alkaa pian miettimaan turvallisempia paikkoja ja asentoja jyystamistarpeeseensa :D

Ratkaisu: Pyytäkään naapurin setää pitmään niitä yhdessä, niin teidän ei tarvitse kinastella asiasta ja paneminen ei häiriinny. Samalla naapurin setäkin saa lähikosketusta ihmiseen ja tarjoaa varmasti aamukahvit.

Yhteistyössä