mä en halua enää Viroon mennä:/

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko talossa sähköt, WC, suihku yms. Entä onko talossa millainen lämmitys ja onko lämmöt parhaillaan päällä?

On kaikki ja jopa iso amme,paitsi metsän keskellä se on ja silä on karhuja ja vaikka mitä eläimiä,se mua pelottaa ja mitä jos jotain tapahtu :| hui

Hoh hoh... paljon noita karhuja suurempia vaaroja sulla on kun liikut työpaikkasi lähistöllä yöllä!

No entäs jos tekisitte kompromissin ja viettäisitte joulun suomessa?
Vai onko se täysin poissuljettu mahdollisuus?

Ei ole poissuljettu,paitsi ajattelttiin jo sinne mennä....

Mutta mä en halua sinne metsään ja hän ei halua olla melkein koko viikko hotelissa ja kaupungissa,me vaan ollaan niin erilaisia hänen kaa,hän tykkä pienestä paikasta ja mä isosta,hän on enemmän rauhallinen ja mä kaipan taas aksionia

Alkuperäinen kirjoittaja joo-o:
Onko talossa sähköt, WC, suihku yms. Entä onko talossa millainen lämmitys ja onko lämmöt parhaillaan päällä?

On kaikki ja jopa iso amme,paitsi metsän keskellä se on ja silä on karhuja ja vaikka mitä eläimiä,se mua pelottaa ja mitä jos jotain tapahtu :| hui

Hoh hoh... paljon noita karhuja suurempia vaaroja sulla on kun liikut työpaikkasi lähistöllä yöllä!
hmmm....mua tuodaan ja viedään autolla

;)

No entäs jos tekisitte kompromissin ja viettäisitte joulun suomessa?
Vai onko se täysin poissuljettu mahdollisuus?

Ei ole poissuljettu,paitsi ajattelttiin jo sinne mennä....

Mutta mä en halua sinne metsään ja hän ei halua olla melkein koko viikko hotelissa ja kaupungissa,me vaan ollaan niin erilaisia hänen kaa,hän tykkä pienestä paikasta ja mä isosta,hän on enemmän rauhallinen ja mä kaipan taas aksionia

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

aksionia.....

en jaksa :p ,en oikeastaan jaksa ja vielä melkein viikoks,hyi helvetti,hän voi mennä vaikka yksin :snotty:

Mitä niin kauheeta on olla perheen kesken? Sehän on joulua parhaimmillaan: tunnelmallista rauhallista oleskelua metsän keskellä :).

Yhteistyössä