K
koti- ja työäiti
Vieras
Se onkin mielenkiintoista, miten nämä töistä meuhkaavat äidit edes ikinä ovat tehneet lapsia, koska kotiäidit on nautoja ja lusmuja. Ja se on myös huolestuttavaa, että olettavat kaikkien äitien vain makaavanjos ovat hoitovapaalla. Koska sehän tosiaan ei tarkoita sitä, että jos itse ovat pelkästään löhönneet kotona ollessaan, niin kaikki muutkin niin tekevät. Miksi pitää niitä lapsia tehdä, jos niiden kanssa ei kiinnosta olla?
Ja itse teen siis iltatöitä, ja mies päivät töissä ja lisäksi opiskelen. Saan siis viettää aikaa rakkaan lapseni kanssa, koska hänet olen tänne tehnyt, plus tienaan vielä rahaakin kotiin. Tämä siis tiedoksi laiskoille työäideille joiden olisi pitänyt jättää lapset tekemättä, kun ei kerran nappaa olla heidän kanssaan.
Ja itse teen siis iltatöitä, ja mies päivät töissä ja lisäksi opiskelen. Saan siis viettää aikaa rakkaan lapseni kanssa, koska hänet olen tänne tehnyt, plus tienaan vielä rahaakin kotiin. Tämä siis tiedoksi laiskoille työäideille joiden olisi pitänyt jättää lapset tekemättä, kun ei kerran nappaa olla heidän kanssaan.