Alkuperäinen kirjoittaja ope:Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos oma stressaamisesi / työpelko on este, niin vitkuttelemalla se vaan pahenee. Pitäiskö sun hakea siihen jotain apua? Aika tökeröä alkaa miehelle luennoimaan kiintymyssuhteesta jos oikea syy on oma työpelko. Miehen huijaamista, suorastaan -eikö parisuhteen pitäisi perustua avoimuudelle ja luottamukselle![]()
työpelko? vai pelko siitä ettei jaksa töissä? noin pienen lapsen kans se arki on vielä tosi väsyttävää.
Yhden lapsen kanssa arki väsyttävää?? Voi teitä hemmoteltuja kakaroita! Yhteiskunnan pitäs maksaa kun te lojutte kotona syömässä pizzaa palstailujenne välissä ja syötätte lapsellenne purkkimössöjä!! KUn ei jaksa eikä haluta mennä töihin!
Ihme stereotypia... Meillä ei ainakaan kukaan syö teollisia ruokia. Ja minä palstailen vain näin illalla, kun lapsi nukkuu.
Ainiin, mut mähän olenkin osa-aikainen opiskelija ja samalla hoitovapaalla. Ehkä mua ei lasketa tähän...
Vai olenkohan mä ehkä superlusmu ja yhteiskunnan taakka, kun makaan kotona syömässä pizzaa ja saan kotihoidontukea ja sen lisäksi teeskentelen opiskelevani ja saan myös opintotukea.