V
valitusta
Vieras
Sama ruljanssi,joka menee päin peetä.Rutiinit ok.Iltapala,pesut,sadut,rauhottumiset...mutta aina saa loppujen lopuksi hermostua!Lapset 7,4,3-vuotiaita.Illat tuntuu kaaokselta,meteliä,komentamista,huutoa..Koululainen menee nukkumaan ihan hyvin,keskimmäinenkin ok.mutta nuorin!Herrajumala,että se jaksaa!Haluaa syliin sohvalle,otan koska käy sääliksi pientä,kun itkee omaasa sängyssään.Vähän aikaa silittelen siinä ja vien omaan petiin.Sielläkin kaipaisi silityksiä,mutta en jatka enää,koska pitää päästä itse pesulle,pyykin laittoon ym.Ja sitten menee hermo!Kun pieni vaan jankkaa ja jankkaa,alkaa huutamaan(joka on sietämätöntä...Haluaa kakalle ym.keksii..Ja mä en oikeesti jaksa!Muutkin kärsii sitten,eivät pysty nukahtamaan,kun yksi vaan huutaa..En voi ottaa viereenkään,koska mulla on omia hommia,en ehdi nukkumaan yhtä aikaa..Ja haluan opettaa omaan petiin kuitenkin.Mieskin on talossa ja yhtä väsynyt hänkin.Tekee vielä vuorotyötäkin ja yrittää jaksaa...Ja minullakin huomenna herätys 5:ltä töihin...Että väsyttää!!!