Mä en jaksa kun naapuri huudattaa lasta keskellä yötä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja a.p.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

a.p.

Vieras
Mä en tajua, mitä siellä puuhataan. Viime yönä klo 2.30 se alkoi taas. Lapsi (reilu 2-v.) alkaa itkeä. Menee n. 5 minuuttia ja itku on kasvanut paniikinomaiseksi huutamiseksi, ja lapsi saa juuri ja juuri hengitettyä. Tätä täyttä paniikki-itkua kestää sitten vielä n. 10-15 minuuttia, kunnes jotain tapahtuu (imurointia, tv päälle?!?), vanhempi ilmeisesti saapuu paikalle ja kohta onkin jo hiljaista. Mitä shittiä oikeasti, eikö se äiti voi mennä heti paikalle???????????????????????????????????? Kyllä alkaa mielikuvitus laukkaamaan. Ja tätä on jatkunut jo kuukausia. Sanokaa nyt, että sillä lapsella on joku tauti tai että on ihan normaalia. Mä en kestä enää kuunnella.

mäkin oon alkanut epäillä että meidän naapurissa on alettu pitämään jotain huudattamisunikoulua. varsin kiva kun omat lapset herää ja saa niitä nukuttaa ja itse kulkee kun zombi päivät pitkät hermot kireellä. Ja huomattakoon tässä että meidän lapset ei herättele terveinä ollessaan yöllä. Mulla alkaa oikeesti hermot olla loppu.

Onneksi asutaan omakotitalossa. Meillä lapsi tuossa iässä teki konsertteja eikä ne sitten loppunut vartissa eli halusi että äiti tulee viereen tai äiti nousee ylös tai että äitin pitää seistä päällään jne. ja voit uskoa että sai huutaa, ei saanut haluamaansa.

tässä se taas nähdään miten paljon enemmän lapset häiritsee kuin koira! on se kumma kun koira joutuu lähtemään heti ekasta varoituksesta mutta lapsia saa huudattaa kuukausia naapureiden kauhuna! Onko muka jokaöinen tuntitolkulla kiljuminen jotain normaaliin elämään kuuluvaa ääntä??!!

• Tykkää
Reactions: Tepadj
isännöitsijälle valitusta vaan. Ei lapsen itkua tarvitse jokayö sietää. Meidänkin naapuriin muutti perhe joilla pikkuinen alle 1v lapsi. Kiva kun yöllä muutenkin kuuluu selkeästi niin tuo parkui alkuun ihan joka yö. Muutaman tunnin oli hiljaista ja sitten taas alkoi parku.
Juuri kun omani on jo isoja ja ei tarvitse heräillä öisin hoitamaan niin sitten naapuriin muuttaa perhe ketkä huudattaa vauvaansa.
Kerran tein valituksen ja toisen kerran teki toinen naapuri.
Ekan valituksen jälkeen kuulin kun mamma vauhkosi ettei lapsen itkun takia voi antaa varoitusta, no pitäisi sen tenavan hiljaisena.
Kun kyse on siitä että se muksu huutaa aina sen 30min ennekuin hiljenee.

Öisiä kauhukohtauksia? Ne on aika rajuja joskus. Omilla lapsilla ei ole ollut mutta monelta oon kuullut että ne voi olla tosi kovaäänisiä, ja kestää niin kauan kunnes lapsi herää ja tajuaa ettei ole mitään hätää.

Ja mitä koiriin tulee, niin ne on eläimiä. Ihmiset menee eläinten edelle asumisessa. Ja lasten itku yöllä on normaalia elämisen ääntä, siitäkin huolimatta ettei kaikki lapset itke yöllä, ja vaikka se naapureita häiritseekin.

Ugh, mun oma vauvani nukkui kolme varttia, huusi kaksi tuntia, nukkui kolme varttia, huusi kaksi tuntia. Huusi minun sylissäni siis. Itse olin ihan loppu, olisin varmaan hypännyt parvekkeelta, jos joku olisi tullut siitä mulle valittamaan. Onneksi meidän rapussa ei asunut kuin me.

Ja lasten itku yöllä on normaalia elämisen ääntä, siitäkin huolimatta ettei kaikki lapset itke yöllä, ja vaikka se naapureita häiritseekin.

Sitten meidän ryyppybileetkin on normaalia keskiyön ääniä.
Tehkää niille muksuille jotakin ettei naapureiden tarvitse heräillä teidän seuraksi yöisin, itse kohta menettämässä hermot naapuriin ja jos ei lopu teen varmasti ls ilmon kun joka yö kakarat parkuu

ihanko tosissaan nyt kerrot että koirat on tosiaan eläimiä? älä.

minä ainakin olen yrittänyt ymmärtää enkä ole mitään valituksia tehnyt mutta sanoin vaan että mä alan olee aika todella loppu ja samoin meidän lapset ja muu perhe. Ja kyllä tästä ihan meidän perhe-elämä kärsii kun kaikki on väsyneitä ja kiukkuisia. Alkaa myötätunto olee lopussa. Varmaan myös meidän koiralta.

[QUOTE="hiljaisuus";24978756]Sitten meidän ryyppybileetkin on normaalia keskiyön ääniä.
Tehkää niille muksuille jotakin ettei naapureiden tarvitse heräillä teidän seuraksi yöisin, itse kohta menettämässä hermot naapuriin ja jos ei lopu teen varmasti ls ilmon kun joka yö kakarat parkuu[/QUOTE]No voi vittu. :headwall:
Pakene vuorille jos noin häiritsee. :kieh:

• Tykkää
Reactions: emppu75
Meijän naapuri kans huudattaa lastaan. On nuori tyttö ja yksinhuoltaja, en yhtään ihmettele, ettei lastaan saa nukkumaan ajoissa kun eivät ulkoile ollenkaan. Pönöttävät päivät pitkät tuolla kämpässään. Joskus kymmenen, yhentoista aikaan illalla alkaa hirvee huuto kuulua niitten asunnosta. Äitisä ilmeisesti välillä käy vilkasemassa ja laittaa telkkarin isolle ja lapsi itkee ja huutaa äitiä. En kyllä ymmärrä tota huudatus metodia, mutta meillä ei ainaka tytärtä huudattamalla nukuteta. Mä mielummin istun vaikka loppuelämäni tyttären sängyn vieressä ja silittelen uneen, kuin se, että jäis yksin itkemään ja hakemaan unta.

[QUOTE="hiljaisuus";24978756]Sitten meidän ryyppybileetkin on normaalia keskiyön ääniä.
Tehkää niille muksuille jotakin ettei naapureiden tarvitse heräillä teidän seuraksi yöisin, itse kohta menettämässä hermot naapuriin ja jos ei lopu teen varmasti ls ilmon kun joka yö kakarat parkuu[/QUOTE]
No kuule, mun muksut ei ole pitäneet edes meitä vanhempia öisin hereillä, saati naapureita.

Ja sun ryyppybileet keskeyttää tarvittaessa poliisi - mutta pikkulapsen itkuun ei poliisi puutu.

Yritä kestää :hug: ja tee vaikka se ls-ilmo, jos vanhemmat on väsyneitä niin apu voi olla tarpeen.

Niin mäkin melkein "toivon", että ne on kauhukohtauksia. Mutta kun kuulostaa siltä, että se äiti oikeasti saapuu paikalle vasta, kun lapsi on ihan paniikissa (ja huutaa äitiä). Mutta mistäpä minä voin tietää.

mitä jos ottasit tavarasi ja lähtisit aumaan jonnekin missä ei ole muita ihmisiä?!!?!? lapset on lapsia ja hänkin on asukas. lapset kun eivät rauhota välttämättä just sillä sekunnilla kun aikuinen menee paikalle.

aika ymmärrätön ihminen tämä ap. toivottavasti ei ole omialapsia hänellä!

Öisiä kauhukohtauksia? Ne on aika rajuja joskus. Omilla lapsilla ei ole ollut mutta monelta oon kuullut että ne voi olla tosi kovaäänisiä, ja kestää niin kauan kunnes lapsi herää ja tajuaa ettei ole mitään hätää.

Ja mitä koiriin tulee, niin ne on eläimiä. Ihmiset menee eläinten edelle asumisessa. Ja lasten itku yöllä on normaalia elämisen ääntä, siitäkin huolimatta ettei kaikki lapset itke yöllä, ja vaikka se naapureita häiritseekin.

koirakin on KOTIeläin ja sen normaalia elämää on haukkuminen, siitäkin huolimatta ettei kaikki koirat hauku, ja vaikka se naapureita häiritseekin.

tuttua niin tuttua. meidän talossa kanssa yhdet valopäät piti vauvalle unikoulua, joka kesti siis yli vuoden joka ikinen yö! aloittivat kun vauva oli 6 kk ikäinen. illalla nukkumaanmeno alkoi noin tunnin kauhealla huudolla, joka kuului tasan yhdestä ja samasta paikasta pienestä makkarista (meillä identtiset pohjaratkaisut). Sit öisin huusi 3-5 kertaa todella karmivasti. Sit ehkä puolen tunnin huudatuksen jälkeen kuulin kovaääniset askeleet vauvan huoneeseen ja itku loppu heti. Piti huudattaa huudattaa ja huudattaa. Ihan sairasta. Ja huom. monet naapurit kävi soitaa ovikelloa, että mikä hätänä. Kaikille sama vastaus, olemme aloittaneet unikoulun neuvolan nimissä

Entä jos ap kysyt siltä äidiltä, mitä lapsi mahtaa huutaa, kun se kuuluu teille asti? Ihan syyttämättä. Äiti silloin joko kertoo yöllisistä kauhukohtauksista, tai tajuaa, ettei yöllä huudattaminen ole ihan yksityisasia...

[QUOTE="hiljaisuus";24978756]jos ei lopu teen varmasti ls ilmon kun joka yö kakarat parkuu[/QUOTE]

Joo, ruvetaan aina tekeen ls-ilmoitus, kun kuullaan naapurin mukulan itkevän yöllä... tai päivällä, ihan sama koska :headwall:
Vois olla ettei sossujen resurssit ihan piisais.

• Tykkää
Reactions: emppu75
Tehkää niille muksuille jotakin ettei naapureiden tarvitse heräillä teidän seuraksi yöisin, itse kohta menettämässä hermot naapuriin ja jos ei lopu teen varmasti ls ilmon kun joka yö kakarat parkuu[/QUOTE]

kun muistelen aikaa jolloin poika oli vajaa 3v niin olisin todella antanut likipitäen mitä tahansa että ne huudot olisi loppuneet.
15min-2tuntia hysteeristä kauhu huutoa kerran tai kaksi yössä..jotain kauhukohtauksen tyyppisiä juttuja joista ei herännyt vaikka mitä tehtiin. ei saanut koskea mutta silti huusi syliin, kyllä mä voin kuvitella miten naapurissa saattoi vituttaa, mutta tuolle asialle kun ei mitään voi

[quote="zzz";24978784]koirakin on kotieläin ja sen normaalia elämää on haukkuminen, siitäkin huolimatta ettei kaikki koirat hauku, ja vaikka se naapureita häiritseekin.[/quote]

peesi :)

[QUOTE="zzz";24978784]koirakin on KOTIeläin ja sen normaalia elämää on haukkuminen, siitäkin huolimatta ettei kaikki koirat hauku, ja vaikka se naapureita häiritseekin.[/QUOTE]
Siitä huolimatta koiran haukkumisesta voi valittaa, ja valitus otetaan vastaan isännöitsijän toimesta, ja koira saa lähteä ellei opi olemaan hiljaa, koska ihmisten toiveet menee koiran haukkumisoikeuden edelle.

Lasten itkun suhteen ei tällaista ole. Joten yrittäkää kestää...

Yhteistyössä