E
ei kehtaa harmaana
Vieras
En tiiä mitä tekisin
Poikani temput alkaa olemaan niin raivostuttavia ja mielestäni epänormaaleja, että alan olemaan täysin loppu sen kans. Kyseessä siis ekaluokkalainen lapsi, joka on vauvasta asti ollu vaativa ja erittäin vaikea tapaus. Huutaa, räyhää, sylkee, potkii jos vaan joku menee sen mielestä väärin. Toisaalta, on mielettömän taitava, laskee kertolaskuja, piirtää mielettömän hienoja juttuja, lukee hyvin ja oivaltaa jos minkälaisia asioita. Osaa olla ihanakin. Mutta JOKA asia pitää rautalangalla vääntää. Ennen kauppaan menoa pitää uhkailla, että jos et oo kunnolla niin tulee tietokonekielto tms. Jos ei uhkaa, poika hyppii hyllyjen välissä kuin mielipuoli. Sama koskee mitä tahansa yleistä paikkaa. Ei osaa olla kunnolla. Uimahallista piti lähteä kesken kaiken pois kun pukuhuoneessa oli ruvennu heitteleen pyyhkeitä ja kommentoimaan toisten ulkonäköä. Oon aivan loppu.
Tänään sitte poika sai taas päähänpistoksen ja istu meijän kissanpennun pään päälle ja veti sen jalkoja koska kissa oli rääpässy sitä
Kissa säikähti niin pahasti, ettei oo suostunu tulemaan koko iltana terassin alta. Poika sai välittömästi viikon tietokonekiellon, pyörä pantiin varastoon ja huoneeseen meni miettimään asiaa. Se on justiin sama. Jos antaa luunappia, piiskaa (kyllä, olen sitäki joskus kokeillu mutta todennu tehottomaksi), yrittää puhua nätisti, neuvottelee, lahjoo, uhkaa, kiristää....tulos on aina sama: poika riehuu ja räyhää entiseen tapaansa
Sanokaa mitä ihmettä mä tämän lapsen kans teen????
Tänään sitte poika sai taas päähänpistoksen ja istu meijän kissanpennun pään päälle ja veti sen jalkoja koska kissa oli rääpässy sitä