Mä en osaa päättää otetaanko lapsille se rokote vai ei!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Huomenna saisi nuoremman viedä rokotukseen, mutta kun en tiedä!
Paljon on ollut puhetta puolesta ja vastaan, mutta silti... :(

En ikinä antaisi itselleni anteeksi jos tauti saadaan ja lapsille kävis jotain, kun ei ole rokotettu, mutta sama juttu jos rokotteesta tulee jotain.

No siinäpä pulmaa riittää.
Meillä ei kenellekään ole vielä tullut mitään rokotteesta, 2 lasta ja 1 aikuinen rokotettu...ainoastaan vähän rokotuskohta kipeä muutaman päivän...

ap annatko itsellesi anteeksi, jos lapsesi saa rokotteesta, kuukausien tai vuosien päästä esim. kehityshäiriön? Vai antaisitko paremmin anteeksi itsellesi, jos saisi sikainfluenssasta esim. keuhkokuumeen?

Minä olen tuota itse pähkäillyt jo kauan, ja en, en rokota ketään kolmesta lapsestani.

Saako lapsesi muut rokotteet? Mun saa ja saa tämänkin. Kun kukaan ei ole pystynyt mulle todistamaan että se on jotenkin niin kovasti erilainen kuin muut rokotteet mitä itse tai lapset ovat saaneet.

ja voisiko joku selittää mulle miten rokotteesta voi tulla kehityshäiriö vuosien päästä. Jos lapseni saa hengityskatkoksia sikainfluenssan takia ja aivot jää ilman happea niin voipi olla että jotain tulee...

Mä en kans osaa päättää kun meillä mahdollisesti on jo sairastettu se ja sit muutenkin tartunnat alkaa olla jo laskusuunnassa täällä pohjosessa. Sit jotenkin mä nään silmissäni jo ne otsikot mitä mahdollisesti paljastuu tuosta rokotteesta myöhemmin.

Yhteistyössä