mä en osaa päättää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
äiti lupas kattoa lapsia jos haluan lähteä kavereiden kans liikenteeseen.. ois saunailta ja tähkä esiintyis täällä. mä en osaa päättää et lähdenkö ja jos lähden niin meenkö autolla vai ottaisinko muutaman lonkeron.. kuskikin olis. on mullakin ongelmat.. tiedetään.. :xmas: mitä sä tekisit?

no ilmanmuuta lähdet!
mulla viimeks sama juttu, millään ei olisi huvittanut tälläytyä ja lähtee, mutta olikin samperin hauskaa...se lähteminen on vaan niin...hankalaa :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja EpätoivoisenRento:
no ilmanmuuta lähdet!
mulla viimeks sama juttu, millään ei olisi huvittanut tälläytyä ja lähtee, mutta olikin samperin hauskaa...se lähteminen on vaan niin...hankalaa :snotty:

musta taas on kiva tälläytyä ja laittaa itseään oikein kunnolla.. mut sit on kaikki tää et auto olis jätettävä kotiin et sillä pääsee huomenna porukoilta hakeen lapset ja sit olis saatava kyytiä vähän sinne ja tänne..

no lähret ilimanmuuta...mutta siihen että otakko lonkeron vain nou niin en sano mtn.mutta kannatan että lähret tuulettuun(en tarkota että oisit sen tarpees...ehän mä tiä, mut juu nou!!?? :D ;) näät kavereita ja muita immeisiä ja kuulet hyvää musiikkia jonka tahrissa jammailla ja muutenkin on hyvä viilis..:)

noh.. äiti tulee meidät hakeen tästä ja täytyy viel kaveri nakittaan et ottaa mut töistä tullessaan kyytiin ni pääsen heille. kiva päästä laittaan uudet kuteet niskaan.. kiitos äidin :D

Yhteistyössä