mä en rakasta lapsiani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heluna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heluna

Vieras
siis mä en enää jaksa tätä elämää...pojat 2v9kk ja 5v4kk nauraa ja inttää joka asiasta vastaa...ei tottele siis yhtään mitään ei koskaan ja kaikki tavarat hukkaa,hajottaa ja ottaa just ne mist kielletään ja hajottaa....lasten isä ei kommentoi mihinkää mitään!!mä oon ny remmi kädes täs koneel ja odotan jos jompi kumpi tulee ni taatusti vetelen ku en enää muuta keinoa keksi mil puhe menee perille =( itken ja itken koska kumminki noita rakastan,mut en mä jaksa tälläst!!!!

se remmi ei ole oikea keino tuohon tilaan ! voisitko puhua miehesi kanssa tästä tilanteesta että hänkin voisi komentaa lapsia. lapset koettelee rajoja ja se vain täytyisi kestää. älä käytä sitä remmiä se on viiminen asia mitä itse käyttäisin(enkä ikinä käytäkään koska meillä selvitään puhumalla ja tällee) oletko kokeillut jäähyä?

Voimia sulle kovin!Toivottavasti asiat menee parempaan suuntaan...
Voisko isä kattoo poikia vaik joku ilta et ite pääsisit lepuuttaa hermoja?Meet vaik kaverin kans ulos syömään,yksin leffaan,kävelylle,jumppaan,mitä vaan joka tuntuu kivalta ja saat olla hetken rauhassa...

en oo tota remmiä siis vielä käyttäny enkä halua käyttää koska tiedän mitkä traumat jättää loppu elämäks =( joo jäähyä koitettu..ei apua,isäl puhuttu ei auta ei muutu!

Mäkin ehdottaisin jäähyä. Ja sulle, että käypäs ottamassa muutaman minuutin happihyppely pihassa, niin siis että näet sisälle, mut et saat hengähtää hetkisen. Tuo remmi ei tosiaan auta ja vain pahentaa asiaa, toiset lapset ovat vilkkaampia, mutta puhumalla täytyy myös heidänkin kanssaan selvitä...koita jaksaa, niin ja ukolle puhut tästä ja pyydät häntä joku ilta katsomaan lapsia ja menet vaikka jalkahoitoon tai johonkin viettämään omaa aikaa, sitä näytät nyt tarvitsevan...:)

sanot isälle että vahtii niitä poikia että sinä lähdet kävelylle tai jonnekin,koska se oikeasti piristää kummasti ja sitten taas jaksaa lasten kanssa. tuo on onneksi tai ainakin toivottavasti ohi menevää! isän tehtävä on myös kasvattaa,opastaa,rakastaa ja komentaa lapsia. ei se ole pelkästään äidin tehtävä.kun mies tulee töistä niin sanot että nyt sinä olet kotona ja minun on aika mennä jonnekin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei....remmistä tuli ja aina arestissa =( ja mä haluisin et lapsillani olis erilainen lapsuus,mut eipä näytä toteutuvan =(

Tietkö semmosta, että tyhjästä on paha nyhjästä.

Kannattaa miettiä tota omaa lapsuutta ja selvittää se asia, että saat siitä jotenkin yliotteen ja pääset elämässä eteenpäin. Eiköhän rakkaus tule sitten itsestään.

kyllähän isä noitten kaa on,mut ei komenna eli tääl o kaikki sikin sokin ku palaan eli lopputulos o se et menee hermot heti ku ovesta tuun!!!pääsen vaik joka ilta menemään omiin menoihi,mut ei tosiaa nappaa ku pojat saa tehd mitä lystää sil aikaa!!

Laita se remmi pois, älä tukista. Mieti, kun olit itse pieni tyttö ja sinua hakattiin vyöllä, eikö sen enempää tunnettu sääliä? Miten saattoivat satuttaa pientä tyttöä siten?

Kun laitat remmin pois ja olet lapsillesi reilu ja johdonmukainen se pieni tyttö sinussa saa samalla apua ja rakkautta ja takaisin pienen osan menetettyä lapsuutta.

no joo istunhan mä tässä remmi kädessä,mut pojat o omas huoneessaa ja saavat luvan pysyä ja tota remmiä en todellakaan oo oikeesti käyttämässä sitä o kenekää turha pelätä!en pystyis!

no joo istunhan mä tässä remmi kädessä,mut pojat o omas huoneessaa ja saavat luvan pysyä ja tota remmiä en todellakaan oo oikeesti käyttämässä sitä o kenekää turha pelätä!en pystyis!

Mutta uhkaus on sellainen ele, että se menee jo toteutuksen kanssa samalle viivalle. Sillä eleelä osoitat rakkaudettomuutta, ilman, että sinun todella tarvitsee käyttää remmiä lapsiisi.

no miksi ihmeessä istut se remmik kädessä koneella. voisiko mies olla kerrankin sinulle ystävällinen ja siivoaisi kodin sillä aikaa kun olet ulkona. mitähän lapsetkin ajattelee jos näkee sinut remmi kädessä. sinulla on kauheat traumat omasta lapsuudesta. suosittelisin että menisit psykiatrille tai jonnekin vastaavaan keskustelemaan lapsuudestasi ja että miten saisit ojennettua lapsia. se voisi oikeasti auttaa sinun kohdalla.

mä oon aina ollu perheessä se ns.musta lammas(meitä sisaruksia siis 4kpl)aina minä ujo ja hiljanen tyttö sain selkäsaunan vaikken mitää ois tehny(ei sillä ettenkö myös ois tehny)äiti ei uskaltanu isäl pistää hanttii ja kun sitten joskus erosivat ni äiti otti 3 mukaansa ja minä jäin sille "hullulle"isälle yksin...opein kyl äkkiä pitämään puoleni ja nykyään ihan hyvät välit isän kans(mitä ei muilla lapsilla ole)äitinki kans ihan ok välit,mut joku hiertää!

mä oon aina ollu perheessä se ns.musta lammas(meitä sisaruksia siis 4kpl)aina minä ujo ja hiljanen tyttö sain selkäsaunan vaikken mitää ois tehny(ei sillä ettenkö myös ois tehny)äiti ei uskaltanu isäl pistää hanttii ja kun sitten joskus erosivat ni äiti otti 3 mukaansa ja minä jäin sille "hullulle"isälle yksin...opein kyl äkkiä pitämään puoleni ja nykyään ihan hyvät välit isän kans(mitä ei muilla lapsilla ole)äitinki kans ihan ok välit,mut joku hiertää!

No kyllä varmana kuule hiertää! Oletko koskaan ääneen sanonut oikeasti vanhemmillesi, mitä todella tunsit? Oletko koskaan antanut tulla päin naamaa, miten katkera olet?

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:

Mutta uhkaus on sellainen ele, että se menee jo toteutuksen kanssa samalle viivalle. Sillä eleelä osoitat rakkaudettomuutta, ilman, että sinun todella tarvitsee käyttää remmiä lapsiisi.

en oo edes lapsille remmiä näyttäny!oli pakko tulla hermoja purkamaan johonki ennenkun oikeesti alan tolla uhoo!

Alkuperäinen kirjoittaja heluna:
siis mä en enää jaksa tätä elämää...pojat 2v9kk ja 5v4kk nauraa ja inttää joka asiasta vastaa...ei tottele siis yhtään mitään ei koskaan ja kaikki tavarat hukkaa,hajottaa ja ottaa just ne mist kielletään ja hajottaa....lasten isä ei kommentoi mihinkää mitään!!mä oon ny remmi kädes täs koneel ja odotan jos jompi kumpi tulee ni taatusti vetelen ku en enää muuta keinoa keksi mil puhe menee perille =( itken ja itken koska kumminki noita rakastan,mut en mä jaksa tälläst!!!!

sitä niittää mitä kylvää. olisit aikaisemmin jo alkanut kasvattaa lapsiasi.

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:

No kyllä varmana kuule hiertää! Oletko koskaan ääneen sanonut oikeasti vanhemmillesi, mitä todella tunsit? Oletko koskaan antanut tulla päin naamaa, miten katkera olet?

olen antanu ja moneen kertaa!!

Yhteistyössä