V
vieras
Vieras
mene psykiatrille tai kallonkutistajalle ! sinulla on pahat pinttymät lapsuudesta ja ne hoituu vain ammattiavulla! se oikeesti helpottaa sinun oloa!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja ap:mä oon aina ollu perheessä se ns.musta lammas(meitä sisaruksia siis 4kpl)aina minä ujo ja hiljanen tyttö sain selkäsaunan vaikken mitää ois tehny(ei sillä ettenkö myös ois tehny)äiti ei uskaltanu isäl pistää hanttii ja kun sitten joskus erosivat ni äiti otti 3 mukaansa ja minä jäin sille "hullulle"isälle yksin...opein kyl äkkiä pitämään puoleni ja nykyään ihan hyvät välit isän kans(mitä ei muilla lapsilla ole)äitinki kans ihan ok välit,mut joku hiertää!
No kyllä varmana kuule hiertää! Oletko koskaan ääneen sanonut oikeasti vanhemmillesi, mitä todella tunsit? Oletko koskaan antanut tulla päin naamaa, miten katkera olet?
olen antanu ja moneen kertaa!!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:miks mä antaisin anteeks ku vanhempia ei kiinnosta?ei o koskaa asiasta puhunu eikä puhu!