Mä en tiedä miten mä tämänkin jaksan :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "appelsiini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten jonkun toisen vauva on pois sinulta??
Etenkin jos sinulla itselläsi on jo eläviä ja terveitä lapsia. Elämäsi käy aika raskaaksi jos aina kadehtit muilta sitä mitä sinulla ei ole.

itkeminen pikkuvauvaa ihastellessa ei ole mitenkään noloa. itse kun viimeksi olin ystäväni pikkuvauvan kanssa tekemisissä, itkin ihan avoimesti. Ihan puhtaasti siitä syystä, että vauva vaan on niin ihana. Miksi oi miksi tässä yhteiskunnassa tunteiden näyttäminen on niiiiin kamalaa ja noloa.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Toki ap:llä on oikeus tunteisiinsa. On kipeää nähdä toisen vauva, kun haluaisi oman. Ei kyyneliä tarvitse hävetä, parhaiten selviät kun olet sen verran suora että olet luonteva. Eli voit aivan hyvin sanoa, että toivoisit vauvaa vielä itsekin, tai sitten vain yleisluontoisesti että vauvat on niin tunteita liikuttavia.
Olet kuitenkin vielä nuori, hyvinkin 10 vuotta on aikaa saada se :) Tosiaan, jos miehessä vaikka heräisi vauvakateus kun näkee vauvaonnea.

yks lapsi on miehen kanssa mutta haluaisin kokea sen uudestaan... on nimittäin ihan eri juttu saada lapsi pariskuntana kun nuorena yksin...

Lapsi on 4v. itse olen 31v.

Haloo... Sulla ja sun miehelläs on vielä 10 vuotta aikaa tehdä se toinen yhteinen lapsi. Jos viiden vuoden kuluttua miehes muuttaa mieltään, niin ei ole vielä liian myöhäistä silloinkaan. Tunnen pari naista, jotka on saaneet 3 lasta vielä nelikymppisenä ja vähän päällekin.

Yhteistyössä