mä en vaan pääse yli siitä, että mieheni tartutti muhun herpeksen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdinko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdinko

Vieras
en vain pääse!!! olkoonkin, että juttu on vanha. niin silti. se on ottanut sellasen riskin, että voi tartuttaa muhun mitä tahansa. antanut mun ymmärtää olevansa puhdas. ja jotenkin... ei nyt arvomaailmat oikein kohtaa, kun toinen vetelee paljaalla tosta vaan ja sitten vielä ottaa riskin, että joku muukin sen saa (minun lisäkseni yksi toinen). ei helvetti. millaisen ihmisen kanssa sitä elää??

Alkuperäinen kirjoittaja zgf:
joo hei se on asaattanu käyttää jonku huulirasvaa ja siitä sen saanu...-.

no siis homma tuli ilmi, kun minä aloin oireilla, ja tämä yksi lortto ilmoitti sairastavansa herpestä. ihan kiva sikäli, ettei se saatana ole voinut aiemmin asiasta ilmoittaa... :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ööö:
Alkuperäinen kirjoittaja zgf:
joo hei se on asaattanu käyttää jonku huulirasvaa ja siitä sen saanu...-.

Ei varmaan puhuttu huuliherpeksestä tässä?

kyllä tämä pesii onnellisesti tuolla alapäässä. en voi katsoa itseäni edes peilistä enää. niin saakelin saastainen olo. hyi olkoon. tuntuu, että multa vietiin naiseuteni. musta tuli likainen horoperse.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
no miks oot vielä sen kanssa?

Miehestä pääsee eroon, herpeksestä ei.

no näinpä. mutta mun vaihtoehtonani on sitten tasan tarkkaan loppuiän yksinäisyys. ei kukaan mitään herpesreikää itselleen halua, enkä suurin surminkaan suostuisi ottamaan sellaista riskiä, että jakaisin tämän jollekin viattomalle.

Alkuperäinen kirjoittaja kata:
Eiks tää sama juttu ollu jo eilen täällä??? Ja silloi se asia oli kuultu joltai ex-tyttöystävältä??

oli, oli. ja tossahan nimenomaan lukee, että tämä akka siitä itse ilmoitti ja mun oireet oli toki olemassa myös. ja se vielä ilmoitti sen pöydässä, jossa oli meikäläisten lisäksi "muutama" muukin. hävettää niin perkeleesti. ja se vielä kertoi sen NAURAEN, että hih hih, mulla on herpes, hih hih, muttei se nyt just oo aktiivinen, hih hih. eikä edes älynnyt ilmeisesti, että... se on onnellisesti jakanut sen tautinsa meillekin. mullekin.

no vittuakos siinä valitat. minä ainakin vaan eroisin ja sanoisin että haista vittu :D

kyllä mäkin aika suuresti tämän vaihtoehdon kannalla olen. en mä voi ikinä ajatellakaan koskevani tohon saastaan enää, hyi saatana.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kyllä mäkin aika suuresti tämän vaihtoehdon kannalla olen. en mä voi ikinä ajatellakaan koskevani tohon saastaan enää, hyi saatana.

Mutta toisaalta: eihän se mies enää voisi sinuun mitään tartuttaa! Voisitte painella paljaalla mikä ei sinun tapauksessa taasen ole enää muiden kanssa mahdollista jos et halua ottaa riskiä tartuttaa muita.

no mä ainakin vaan jättäsin sen miehen ja sanoisin haista vittu :D
ainakaa tuollasta alkas kattelee.
hyi helvetti

eiköhän se oo VITTUA haistellut jo ihan riittämiin. haistakoon vaikka persettään seuraavaksi. mutta joo, idea tuli selväksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Mutta toisaalta: eihän se mies enää voisi sinuun mitään tartuttaa! Voisitte painella paljaalla mikä ei sinun tapauksessa taasen ole enää muiden kanssa mahdollista jos et halua ottaa riskiä tartuttaa muita.

joo, mutta voit ihan vaan arvailla, tekeekö tommosta ruttokullia kauheesti enää mieli painella...

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Toivottavasti ei sentään hiviä tartuttanut. En kyllä uskaltaisi tuollaiseen ukkoon koskea enää tikullakaan.

hiv-testit tuli tänään. tai siis vastaukset. negatiivisia oli. mä menen papaan heti kun tämä helvetin veritihku loppuu... mä kusen tulta ja tihkun verta, ja ihan vaan välillä mun tekisi mieli ottaa tätä eukkoa ja ukkoa tukasta kiinni, solmia auton peräkoukkuun ja vetää pitkin asfalttia.

Alkuperäinen kirjoittaja ajdfsio:
mitäs meinasit nytte asialle tehä?

MÄ EN TODELLAKAAN TIEDÄ :( olen suunnitellut käyttäväni kirvestä miehen alakertaan. ja syöttäväni irtopalaset sille. taitaa jäädä suunnitteluvaiheeseen, koska tosta saa varmaan saman tuomion kuin IHMISEN pahoinpitelystäkin...

Yhteistyössä