mä en varmaan ikään tuu näkemään edes 40v synttäripäivääni koska tätä maailmaa ei silloin enään ole:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ööh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Höpölöpö. Mä täytän tänä vuonna 48 vuotta ja älä uskokaan, että mulla kävisi niin hyvä flaksi, että maailmanloppu tulisi ennen eläkeikääni...mikä ikinä eläkeikäni sitten tuleekaan olemaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja kyllä loppuu:
näin on närhen munat. johan sen typerämpikin tajuaa että tää pallo on jo aivan pilaalla ja ylikuormitettu
Jaa että 5-10 vuoden kuluttua tätä pampulaa ei enää ole? No perkele...het maanantaina lopetan työn tekemisen, jos vain noin vähän aikaa jäljellä.

Ihminen on niin sitkeä kuin torakka ja täällä elellään vielä helvetin pitkään! Saattaahan se olla että osassa palloa ei juurikaan ole elämää kun öljy loppuu, eikä ole vettäkään. Ja kai tuo saastuminenkin verottaa väkeä, mutta hyvä niin. Mutta kyllä täällä ihmisiä piisaa kun ollaan niin sopeutuvaisia!

koska en enään jaksa kirjottaa tänne. en oikeastaan enään viitsisi edes kirjotta kun enään minulla ei ole aikaa moiseen. emme joka tapauksessa ENÄÄÄÄÄÄNNNN elä täälä kauaa

Mayat ovat ennustaneet maailman lopun 2012 joulukuulle, tuskin kuitenkaan. Mutta eikös silti kannata elää niin kuin päivä olisi viimeinen? Eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka auton alle jää kauppareissulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ihminen on niin sitkeä kuin torakka ja täällä elellään vielä helvetin pitkään! Saattaahan se olla että osassa palloa ei juurikaan ole elämää kun öljy loppuu, eikä ole vettäkään. Ja kai tuo saastuminenkin verottaa väkeä, mutta hyvä niin. Mutta kyllä täällä ihmisiä piisaa kun ollaan niin sopeutuvaisia!
Joku posauskin luultavasti tulee taas joskus. Pakkohan sellaisen on tulla, koska ihmispopulaatio on kasvanut jo aivan liian suureksi. Mä uskon vahvasti siihen, että luonto pitää kyllä huolen - tavalla tai toisella - selviytymisestään.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
no en mää nyt niiiin vanha ole:) 25 mutta meinasin vain että en tule sitä päivää näkemään kun ei tää pallo ole olemassa kuin 5-10v enääään

Kannattaisiko hakeutua lääkäriin ja ruveta napostelemaan lääkkeitä? Ei tuollainen maailmanlopunpelko ihan tervettä ole.

no en mää nyt niiiin vanha ole:) 25 mutta meinasin vain että en tule sitä päivää näkemään kun ei tää pallo ole olemassa kuin 5-10v enääään

Pallo on olemassa vaikka kuinka kauan, ihmiset onkin jo eri asia. Mutta todennäköisemmin kuolet auton yliajamana kuin posahdukseen :)

niin älkää hyvät ihmiset sietkö enään kun täälä on jo ihan trpeeksi populaa. itselläni on 2 lasta ja seuraavat adoptoin

Mutta jos lopetetaan apu kolmansiin maihin, niin saadaan hankkia lapsia kuolleiden tilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Joku posauskin luultavasti tulee taas joskus. Pakkohan sellaisen on tulla, koska ihmispopulaatio on kasvanut jo aivan liian suureksi. Mä uskon vahvasti siihen, että luonto pitää kyllä huolen - tavalla tai toisella - selviytymisestään.

Varmasti posahtaa, aurinko pitää siitä huolen. Mutta eipä tuo luonto itsessään taida voida posauttaa mitään vaikka täällä olisi kuinka paljon populaa. Ehkä joku kiva epidemia voisi vähentää porukkaa?

Alkuperäinen kirjoittaja J:
Ota Jeesus sydämeesi, niin saat rauhan. Jeesus on sanonut tulevansa taaisin hakemaan omansa. Ja siihen ei varmaan kauaa mene :)

Entäs jos sieltä tuleekin profeetta muhammed pommi turbaanissa? Tuleekin saatananmoinen posahdus ja lennetään helvettiin koko porukka!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja J:
Ota Jeesus sydämeesi, niin saat rauhan. Jeesus on sanonut tulevansa taaisin hakemaan omansa. Ja siihen ei varmaan kauaa mene :)

Sitten parempi kuin ei ota, niin selviää pitempään.

Jokaisen oma valinta :). Minä ainaki odotan että Jeesus tulee hakemaan, silloin kuolemaa ei enää ole, ei itkua, ei kärsimystä, vaan kaikki entinen on mennyt ja uusi on tullut. Ilman Jeesusta ei ole pelastusta.

Yhteistyössä