mä en varmaan ikään tuu näkemään edes 40v synttäripäivääni koska tätä maailmaa ei silloin enään ole:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ööh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja No joo:
Mayat ovat ennustaneet maailman lopun 2012 joulukuulle, tuskin kuitenkaan. Mutta eikös silti kannata elää niin kuin päivä olisi viimeinen? Eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka auton alle jää kauppareissulla.

Jahas.. Mullekin tulee sitten lähtö ennen kuin täytän 40. Se on oikeestaan aika sopivasti. En ehdi enää kovin paljon vanhentumaan. Mulle on aina tikarinviilto kylkeen, jos joku teitittelee tai rouvittelee enkä mä oo keksinyt yhtäkään järkevää tapaa ilmaista, että "älä nyt hemmetissä hajota mua ihan täysin".

Mut se vähän harmittaa, jos sama maailmanloppu koskee myös mun lapsia.

Mayat ovat ennustaneet maailman lopun 2012 joulukuulle, tuskin kuitenkaan. Mutta eikös silti kannata elää niin kuin päivä olisi viimeinen? Eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka auton alle jää kauppareissulla.

Enpä allekirjoittaisi tuota. Kuka täällä tekisi töitä jos kaikki olettaisivat seuraavan päivän olevan viimeinen?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Enpä allekirjoittaisi tuota. Kuka täällä tekisi töitä jos kaikki olettaisivat seuraavan päivän olevan viimeinen?

Sitähän ei tiedä koskaan, milloin on viimeinen päivä. Siksi välit Jumalan kanssa kannattaa ollakin kunnossa. Pyytää syntinsä anteeksi, sillä siksi Jeesus tuli. Ei syntisiä tuomistemaan vaan pelastamaan. Mutta viimeisellä tuomilla ilman Häntä olemme tuomittuja.

No kannattaako tuota nyt niin murehtia. Jos maailmanloppu tulee niin se on sitten sen ajan murhe. Jos taas ei tule, on koko elämä mennyt ihan hukkaan murehtimalla turhaan.

Alkuperäinen kirjoittaja höpsistä:
No kannattaako tuota nyt niin murehtia. Jos maailmanloppu tulee niin se on sitten sen ajan murhe. Jos taas ei tule, on koko elämä mennyt ihan hukkaan murehtimalla turhaan.
Juurikin näin :flower: :flower: :flower:

Osa mayoista on tulkinnu kalenterin loppumisen maailmanloppuna. Mutta se ei suinkaan tarkoita sitä, että sitä tulis. Se on uuden, paremman ajan alku. Sitä kohti mennään. :) Silloin tapahtuu...maailma muuttuu...parempaan. :) :) :)

Yhteistyössä