mä en voi ymmärtää erästä naista/tyttöä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiukkuperse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kiukkuperse

Aktiivinen jäsen
13.06.2006
12 597
0
36
Lahti
Ennen ku alettiin seurustelemaan mun miehen kanssa, tää tyttö sanotaan X yritti kovasti mun miestä (jopa sinä iltana ruinas vielä itsellee ku tapasin mieheni kans) ja miestä ei siis kiinnostanut. Kun alettii seurustelee, se soitteli miehelle et mikä mussa on parempaa ku hänessä jne.. Sitten se alko soittelee mulle, et oon vieny sen miehen jnejne... No sit se rauhottui..

Jokunen aika sitten se on alkanu levittää kaikkee paskaa meidän kavereista ja alkanu mustamaalata heitä sekä meitä toisillemme..

Paras on tää.. Se oli galleriasta (siis irc-galleriasta) bongannut mun sivuilta yhden mun kaverin ja tunnistanu sen baarissa, menny sille juttelee et "älä kerro Kiukkuperseelle, mut sen mies pettää kokoajan sitä jnejne" ja et kuinka meidän suhde on kulissia sun muuta..

Viime kerralla ku mä kävin avautumassa tälle muijalle näistä asioista (ihan keskustelin asiallisesti), ni tän X:n isä oli seuraavana päivänä meidän oven takana avautumassa hiukan vihaisena mun miehelle.. :o |O

Mä en jaksa enää.. menee hermot tollasee..

Uskomatonta touhua. Onko sun miehelläs sitten ollut joskus aikasemmin suhde tän muijan kanssa? Mitä vähempi välitätte asiasta sen nopeammin lopettaa kun ei saa vastakaikua.

jotkut on tosissaan huonoja häviäjiä :D
uskon kyllä että tilanne ärsyttää, koittakaa vaan suhtautua välinpitämättömästi koko henkilöön, ja jos joskus siihen satutte törmäämään jossain niin kuuluvalal äänellä käskekää jättää teidät rauhaa.. voisin luulla että jos tilanteessa missä muita ihmisiä, sanoo sille tytölle että mies ei ole koskaan siitä ollut kiinnostunut, ja että normaali henkilö ymmärtäis vähemmästäkin, ja että on säälittävää tollanen ruinaaminen ja mustamaalaus siksi ettei itse miestä saanut... josko sitten älyis lopettaa kun onhan se noloa jäädä kaikille tuosta kiinni, siis niin että kaikki tietää sen puhuvan paskaa...

Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Jos sä oot varma, että sun ja miehen välit on kaikki ok ja ei ole vilunkia, niin sit toi toinen nainen on jotenkin sairas. Pipi. Tööt.

meillä on kaikki kunnossa...

No sit se on jotenkin ihan viri-viri. Inhottavaa tommonen. :/ Sun mieskin varmaan on sanonut sille, että lopettais jo.

Jos sä oot varma, että sun ja miehen välit on kaikki ok ja ei ole vilunkia, niin sit toi toinen nainen on jotenkin sairas. Pipi. Tööt.

No sit se on jotenkin ihan viri-viri. Inhottavaa tommonen. :/ Sun mieskin varmaan on sanonut sille, että lopettais jo.

useampaan otteeseen on pyydetty lopettamaan, mutta kun kuvioihin on tullut myös tuon X:n isä, jolle tyttö kertoo kaiken.. tottakai HÄNEN versionaan.. ni alkaa mua jo pelottaa et millä asioilla se mies on seuraavan kerran meidän oven takana :(

useampaan otteeseen on pyydetty lopettamaan, mutta kun kuvioihin on tullut myös tuon X:n isä, jolle tyttö kertoo kaiken.. tottakai HÄNEN versionaan.. ni alkaa mua jo pelottaa et millä asioilla se mies on seuraavan kerran meidän oven takana :(

Hullua. Ei taita sen isäkään ihan täyspäinen olla. :$

Ennen ku alettiin seurustelemaan mun miehen kanssa, tää tyttö sanotaan X yritti kovasti mun miestä (jopa sinä iltana ruinas vielä itsellee ku tapasin mieheni kans) ja miestä ei siis kiinnostanut. Kun alettii seurustelee, se soitteli miehelle et mikä mussa on parempaa ku hänessä jne.. Sitten se alko soittelee mulle, et oon vieny sen miehen jnejne... No sit se rauhottui..

Jokunen aika sitten se on alkanu levittää kaikkee paskaa meidän kavereista ja alkanu mustamaalata heitä sekä meitä toisillemme..

Paras on tää.. Se oli galleriasta (siis irc-galleriasta) bongannut mun sivuilta yhden mun kaverin ja tunnistanu sen baarissa, menny sille juttelee et "älä kerro Kiukkuperseelle, mut sen mies pettää kokoajan sitä jnejne" ja et kuinka meidän suhde on kulissia sun muuta..

Viime kerralla ku mä kävin avautumassa tälle muijalle näistä asioista (ihan keskustelin asiallisesti), ni tän X:n isä oli seuraavana päivänä meidän oven takana avautumassa hiukan vihaisena mun miehelle.. :o |O

Mä en jaksa enää.. menee hermot tollasee..

aivan selvästi tällä naikkosella on joku ongelma. Se on erittäin paha ongelma, koska ihan selvästi se on siellä pään sisällä. Eikä pelkästään pikkuaivoissa vaan näyttäs olevan hyvin laajalla alueella siellä aivoissa. Eli ei taida olla neitokaisella kaikki pölyt hyllyllä.

Hullua. Ei taita sen isäkään ihan täyspäinen olla. :$

ei taida ei.. no, kaipa se on elettävä tän vitutuksen kans, etten angstaa enempää.. ( mitä se ees tarkottaa??)

lähestymiskieltoa ehdottaisin..ja jos öisin alkaa tulla puheluita/viestejä, niin poliisille..oikeasti pistäkää tuolle loppu! muuten se naikkonen kuvittelee vaikka mitä! ja jos isukki alkaa törkeäksi, niin sama homma! Älkää antako periksi ja asioiden vaan olla, vaan teette tuosta pelleilystä lopun!

Alkuperäinen kirjoittaja kahvipannu porisee:
Hemmetin outoa, että aikuinen sotkee isänsä kuvioihin?
Onko tää naikkonen ollu sun miehen ystävä tai jotain?

Loppujen lopuksi, kyseinen henkilö tekee itsestään pellen....

ei voi edes kaveriks sanoa.. muutamaa otteesee tavanneet jossai ja heillä yhteisiä tuttuja..

Hemmetin outoa, että aikuinen sotkee isänsä kuvioihin?
Onko tää naikkonen ollu sun miehen ystävä tai jotain?

Loppujen lopuksi, kyseinen henkilö tekee itsestään pellen....

ei voi edes kaveriks sanoa.. muutamaa otteesee tavanneet jossai ja heillä yhteisiä tuttuja..

pelotttavamapaa..

Miten teiän ystävät suhtautuu naiseen?
Mutta oikeesti ei sillä oo kaikki kotosalla, jos tollee touhuaa :|

Haitko muuten pääkaupunkiseudulle töihin? Vai olenko väärässä nikissä...

no naurettavana ja rasittavanahan ne tuota naista pitää.. :(

Hain joo.. eipä siitä tullut mitään..

Yhteistyössä