[QUOTE="vieras";24542077]Kai oon sitten naurettava minäkin. mutta en muuttais itsekään. Oon tosi huono tutustumaan ihmisiin ollut aina ja tiedän, että nyt kolmekymppisenä ammatissa missä ei ihan hirmuisesti ihmisiä tapaa, se on vielä miljoona kertaa vaikeampaa kuin alta 20v. opiskelijana, kun edellisen kerran vaihdoin paikkakuntaa.
Oon jopa niin pitkälle valmis menemään että teen vaikka mitä hanttihommia jos tältä paikkakunnalta ei töitä löydy. Mut en ole valmis muuttamaan töiden perässä. Koska mun elämän merkityksellisyys tulee kuitenkin hyvin suurelta osin läheisistä ihmisistä ja arkisesta kanssakäymisestä näiden kanssa. veisi tosi monta vuotta rakentaa minkäänlaista verkostoa uudella paikkakunnalla ja silti voi olla ettei olis kun jotain hyvänpäiväntuttuja silloinkaan. Ei semmoinen ole mitään elämää, mulle, vaikka yksin viihdynkin. Viihdyn siis silloin, kun se on oma valinta, ei ainoa vaihtoehto.
Jos mulla olis mies, jonka kanssa muuttaa yhdessä tai lapsia, asia olis eri. Nyt olisin vaan ihan totaaliyksin.[/QUOTE]
Ihan ku mun suusta!! paitsi et mitään hanttihommia en halua tehdä ja haluan kyllä pois täältä mutta kun en tiedä uskallanko vaikka halu on kova.
Mä olen kerran muuttanu miehen perässä mutta nyt ei ole sitä joten yksin pitäs.
Mä en vaan jaksa tän paikan naamoja mut en tiedä onko sekään sitten kiva olla yksin kun en mä osaa tutustua enää tän ikäsenä,30v,uusiin ihmisiin.En edes nuorempana ole ollut mikään suulas ihminen.Lapsiakaan ei ole joten missään leikkikerhossa tai puistossakaan ei voi tutustuu uussiin mammoihin.
Ja voiko sitä nyt jotain reksiviitta lasta ottaa puistoon ja mennä sinne et moi vaan ja jutella niitä näitä ja kun selvii ettei oo oma muksu ni ketään kiinnosta kaverustua.