mä haluun, mä haluun,, mä haluuuun!!!!

Hattara-Auroora

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
2 689
1
36
kissan!!! söpön suloisen ihanan kissanpennun!!! mieluiten musta siro pitkäkarvainen.. paljonko joku ihan rotukissa maksaa? ja mistä voisi löytää maatiaskissan halvalla..?

ja takokaa joku mun päähän järkeä ettei mun kannata ottaa kun kisupoloinen joutuisi olemaan päivät yksin kun olen töissä...

Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
kissan!!! söpön suloisen ihanan kissanpennun!!! mieluiten musta siro pitkäkarvainen.. paljonko joku ihan rotukissa maksaa? ja mistä voisi löytää maatiaskissan halvalla..?

ja takokaa joku mun päähän järkeä ettei mun kannata ottaa kun kisupoloinen joutuisi olemaan päivät yksin kun olen töissä...

ota kaksi samalla kertaa :D silloin se ei ole yksinäinen kun olet töissä ;)
auttoiko?

Niitä varten pitää tehdä "toimenpiteitä" kuten varmaan lapsenkin kanssa on pitänyt..huonekasvit turvaan, verhotkin voi vaihtaa vaikka lyhyisiin ja huonompiin, arvoesineet sellaisiin paikkoihin ettei kissat voi niitä tiputella jne. Ja kyllä varmasti kissat oppii ihmisrakkaiksi kun vaan saavat sitten kotona ollessa hellyyttä ja huomiota osakseen:) Lapselle voi opettaa miten eläimiä kohdellaan ja käsitellään ja sijoittaa hiekkalaatikko sellaiseen paikkaan ettei lapsi pääse sitä kaivelemaan:) Kissat varmasti tarpeen tullen osaavat väistää kohtaamisia lapsen kanssa:)

Yhteistyössä