mä olen bi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ------
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen bi-nainen ja minulla on perhe naisen kanssa. Olen samaa mieltä jonkun aikasemman kirjoittajan kanssa, että ongelmat parisuhteissa johtuvat enemminkin ihmisten välisistä eroista kun sukupuolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja m.e.:
Avopuolisoni on bi, mutta hän ei ole ikinä ollut saman sukupuolen kanssa sängyssä. Minua mietityttääkin, voiko tällaiseen ihmiseen sitoutua loppuelämäkseen: tuleeko toiselle jossain vaiheessa tarve päästä toteuttamaan seksuaalisuutensa toista puolta muuallakin kuin fantasioissa?

Biseksuaalisuus ei tarkoita kahtiajakautunutta seksuaalisuutta. Normaalilla, yksiavioisella bi-ihmisellä ei välttämättä ole mitään tarvetta toteuttaa "toista" puolta seksuaalisuudestansa koska sellaista ei ole. Hänellä on yksi seksuaalinen suuntautuminen ja se ei katso sukupuolta.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja m.e.:
Avopuolisoni on bi, mutta hän ei ole ikinä ollut saman sukupuolen kanssa sängyssä. Minua mietityttääkin, voiko tällaiseen ihmiseen sitoutua loppuelämäkseen: tuleeko toiselle jossain vaiheessa tarve päästä toteuttamaan seksuaalisuutensa toista puolta muuallakin kuin fantasioissa?

Biseksuaalisuus ei tarkoita kahtiajakautunutta seksuaalisuutta. Normaalilla, yksiavioisella bi-ihmisellä ei välttämättä ole mitään tarvetta toteuttaa "toista" puolta seksuaalisuudestansa koska sellaista ei ole. Hänellä on yksi seksuaalinen suuntautuminen ja se ei katso sukupuolta.

Kiitos vastauksesta! Asia on minulle uusi ja hämmentävä, sen vuoksi kyselen tyhmiä :)

Alkuperäinen kirjoittaja voi DAA!:
Ette oo tosissanne akat!! joo no siis täytyyhän munkin nyt leikkii samista ja sekoilla sutena et joo-o, kyl mä niinku koen aina kun mä nään ankan et siinä!! siinä on jotai niin ihkuu ja puoleensa vetävää! et ehkä mä sit viel päädyn ankan kans suhteeseen kun eihä tosta ukosta oo mihinkää!!!

JÄRKI KÄTEEN!!!!
Teillä on naiset kuulkaa asiat liian hyvin kun pitää tollasia typeryyksiä alkaa sekoileen!!! VOI HUH HUH!!!! *pakenee paikalta tulevien sadatusten vuoksi*

:D :D :D :D :D

No kuule otappas jätkä ihan ite se järki käteen.