Mä olen eronnut noin vuosi sitten ja nyt yks tyyppi tahtois tavata mutta mä en tiedä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pelottaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pelottaa"

Vieras
Kun en uskaltaisi,pelkään nousta hevosen selkään uudelleen.Toisaalta voisin sen tavata mutta mua oikeesti pelottaa,luulin et voisin olla jo valmis mutta nyt kun sitten on pyydetty niin emmin tosi paljon. Exä jätti sellaset henkiset arvet että pelkään uutta suhdetta,en nyt tarkoita et tässä nyt mitään suhdetta ole viritteillä mutta kuitenkin jos sellanen joskus tulee niin pelottaa. Kun jo tää et mua on pyydetty ulos niin pelottaa.

[QUOTE="noo";26278293]no tapaa se ja sano jo etukäteen että pelottaa
sit vasta pelottaakin jos et kokeile?[/QUOTE]

No jotain sen suuntasta olen sille sanonutkin ja se vaan totes et enhän mä voi tietää jollen kokeile ja kun mainitsin et haluan edetä omaan tahtiin niin se meinas et sitten mennään siihen tahtiin kun musta tuntuu. Voiko joku oikeesti muka olla noin kärsivällinen et jos toinen empii niin jaksaa silti odottaa,

Lähde vaan, jos se tyyppi on yhtään mieleinen. Mutta ota asenteeksi, että käyt vaan kaffilla tms. kaverimeininkiä, eihän sitä tarvitse heti naimisiinmenoa suunnitella.

[QUOTE="Heidi";26278331]Lähde vaan, jos se tyyppi on yhtään mieleinen. Mutta ota asenteeksi, että käyt vaan kaffilla tms. kaverimeininkiä, eihän sitä tarvitse heti naimisiinmenoa suunnitella.[/QUOTE]

kerran jo lupasin mutta peruin ja kerroin etten todellakaan ole varma niin vastauksena tuli et tarviiko aina niin varma ollakaan. Kyl mä sen tavallaan tahtoisin tavata ja kai sitten pitää uskaltaa.Mä voisin kuvitella sen ainakin mun kaveriksi ihan oikeesti jollei muuta.

Ei tosiaankaan tartte olla varma! Hei, jos lähdet ulos, lähdet ulos. ET lupaudu viettämään loppuikää yhdessä, menemään naimisiin tai edes seurustelemaan. Ulos lähteminen meinaa vain ja ainoastaan,e ttä justiin sillä hetkellä haluaa mennä sen tyypin kanssa ulos. Ei mitään muuta. Mene vaan, jos on ollenkaan kiva tyyppi!

Mene :). Katso mitä tapahtuu. Ja etenet sen mukaan mikä sinusta tuntuu hyvältä. Kaikki miehetkään eivät ole samanlaisia. Vaikkakin voi olla vaikea luottaa. Anna aikaa itsellesi ja hänelle. Etenkin kun hän tuntuu ymmärtävän tilanteesi.

Yhteistyössä