E
En todellakaan kehtaa kirj..
Vieras
Mulla on tyttö 7kk ja toista odotan.. Tyttö on tosi vaativainen tapaus ja on tänään huutanut koko päivän.. Tyytyväinen on silloin kun isänsä tulee kotiin n. klo 17. En tajua mikä vika mussa on miksen osaa rauhoittaa tyttöä! Aiemmin ollut aina tyytymätöntä kitinää mutta tänään huusi aamusta asti, ei auttanut tutti, ei rinnasta suostunut syömään, ei kelvannut puuro jo sose ei mikään.. Puoli purkkia suostui syömään. Sitten vein sänkyynsä ja huuto vain yltyi. Hävettää tunnustaa mutta teki mieli huutaa että ole nyt vihdoin hiljaa... Tuntuu niin pahalta että edes ajattelen huutavani tuolle pikkuiselle eihän se hänen vikansa ole! Sitten aloin itkemään ja vauvan huuto tietysti vain yltyi entistä enemmän, mun oli pakko mennä toiseen huoneeseen ja jättää hänet sänkyynsä :'( :'( En tajua miksi niin tein että lähdin toiseen huoneeseen itkemään, pelkäsin kai että huudan hälle.. Sitten vauva hiljeni ja kun menin katsomaan, tuhisi täydessä unessa... Nyt mua hävettää ja kaduttaa ihan mielettömästi että hänen annoin itkeä itsensä uneen, ei koskaan meillä ole noin tehty.. Tiedän että vauva syliä kaipaa mutta nyt en tajua miksi tein noin.. Itse todella väsynyt ja uusi raskaus (rv13) verottaa voimia sekä mun mielialoja vaihtelee.. Kiitos kun sain purkaa.