Mä olen niin väsynyt... tähän kipuun :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaananyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaananyt

Vieras
Kohta tulee vuosi, kun nilkka tulehtui ja turposi, lisäksi tulehtui lonkka. En jaksais enää yhtään.... töihin en voi kipeänä mennä, muttei mulla ole mahdollisuutta levätäkään ( saati että haluaisin ) koska on lapsia ja koira.
Kipu on välillä sellaista, että voisin sahata jalan irti.
Mitä tässä enää tekee, kun lääkärit ei välitä?

Alkuperäinen kirjoittaja onko :
tehty reumakokeet?? Tutkittu yhtään mitenkään??

Jep, on mutta ei näy mitään. Suvussa kyllä selkärankareumaa. On otettu myös keväällä ultra, näkyi se tulehdus siinä.
Loma on mennyt sohvalla ollessa muuten, paitsi kun on pakko tehdä jotain.

kokemusta on..
ei ne säryt ole tyhjää puhetta..
itse loukkasin olkapääni, sen jälkeen varoin ja tein toisella..
selkä väärässä asennossa ja jumalattomat kivut..

särky syö ihmistä..
pääsisitkö mitenkään kipupolin asiakkaaksi.
Toimivat yleensä keskussairaaloissa?

Alkuperäinen kirjoittaja harmaananyt:
Kohta tulee vuosi, kun nilkka tulehtui ja turposi, lisäksi tulehtui lonkka. En jaksais enää yhtään.... töihin en voi kipeänä mennä, muttei mulla ole mahdollisuutta levätäkään ( saati että haluaisin ) koska on lapsia ja koira.
Kipu on välillä sellaista, että voisin sahata jalan irti.
Mitä tässä enää tekee, kun lääkärit ei välitä?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja onko :
tehty reumakokeet?? Tutkittu yhtään mitenkään??

Jep, on mutta ei näy mitään. Suvussa kyllä selkärankareumaa. On otettu myös keväällä ultra, näkyi se tulehdus siinä.
Loma on mennyt sohvalla ollessa muuten, paitsi kun on pakko tehdä jotain.

Ei näkynyt mun äidilläkään heti, mutta reuma todettiin myöhemmin kuitenkin. Haukkuivat sitä ennen jo luulosairaaksi ja muuta "mukavaa" :( Käy uudestaan lääkärissä ja niin monta kertaa kuin on tarvis!!!

Eikö noilla oireilla saa reuma tms diagnoosin? Mitä lääkkeitä on kokeiltu? Käythän spesialistilla? Ei kaikilla näy reumatekijä positiivisena. se kyllä pitäisi tk-lekurinkin tietää... Nyt vaadit parempaa hoitoa tai menet asiantuntijalle! Ethän sä ilman diagnoosia voi olla töistä poiskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikö noilla oireilla saa reuma tms diagnoosin? Mitä lääkkeitä on kokeiltu? Käythän spesialistilla? Ei kaikilla näy reumatekijä positiivisena. se kyllä pitäisi tk-lekurinkin tietää... Nyt vaadit parempaa hoitoa tai menet asiantuntijalle! Ethän sä ilman diagnoosia voi olla töistä poiskaan.

Mulle on laitettu diagnoosiksi vaan että määrittelemätön niveltulehdus , siihen sairaslomalappuun. On siihen joku koodikin olemassa.
Mulla on ti taas aika työterveyslääkärille, on nyt taas eri ihminen että katsotaan jos sais apua.
Sit sain tulehduskipulääkettä jota annetaan myös reumapotilaille, mutta en mä voi vuotta ja ylikin syödä päivittäin lääkkeitä!

vielä jatkaisin ja kysyisin jos linjoilla kivusta kärsiviä tai kärsineitä, mikä on hyvä, tehokas särkylääke? ja siis tavis-lääkkeethän eivät auta.
Että ihan resepti-kamasta kysyisin.

Yhteistyössä