Mä oon tyhmä, en tiedä kuka on Sauli Koskinen...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Enpä kutsuisi häntä maailmanluokan julkkikseksi. Suurin osa maailman ihmisistä ei kyllä tunnista Sauli Koskista, jonka ainoa saavutus on olla jonkun julkkiksen mies.

:D Sä olet kyllä uskomattoman alentava välillä kun kateelliseksi käyt.

Sauli Koskinen for FAULT Issue 11

Ehkä ei vielä ole maailmanluokan julkkis, mutta hyvää vauhtia tulossa siksi. Tosi hieno juttu että suomalaiset tunnetaan kohta muustakin kuin satunnaisista hyvistä urheilijoista ja rock-bändeistä.
 
[QUOTE="vieras";26692500]...ja BB-homostelijoista...?[/QUOTE]

Sinä voit toki kutsua häntä siksi jos haluat (ja samalla paljastat itsestäsi asioita). Lehdet ympäri maailman kutsuvat häntä toisin ja sekäs kateellisia suomalaisia pännii. :D
 
Juu-u, etpä tietenkään vaihtaisi elämääsi Sulin elämän kaltaiseen (jetsetelämää jenkeissä ja hottis julkkispuoliso rinnalla) vaikka maksettaisiin...

(Ja kohta ihan hirveä vakuuttelu kuinka tyytyväinen omaan elämääsi olet ja missään nimessä et moista elämää ottaisi, hyi olkoon!)

En haluaisi olla julkkiksen puoliso. Jos minulla olisi rikas mies, niin kyllä voisin ihan reilusti toki myöntää sen, että miehen rahoilla eletään ja että mies "pelasti" minut köyhyydestä. Mistään jetset-elämästä julkkispiireissä en haaveile, se olisi minulle kauhistus.
 
[QUOTE="Muru";26692621]Sinulla on vain kumma tyyli tuoda asioita esiin.

Kirjoitit "nyt häntä onnisti, kun löysi rikkaan miehen" sen sijaan että olisit kirjoittanut esimerkiksi että "nyt hän seurustelee onnellisesti Adam Lambertin kanssa" tai "nyt häntä onnisti, kun löysi poikaystävän"[/QUOTE]

Tarkoitin tuolla sitä, ettei tarvitse enää roikkua Helsingin julkkisbileissä ja yrittää saada itseään johonkin lehtijuttuun tai TV-ohjelmaan tai että BB-Nikon kanssa ei tarvitse enää viihdyttää turisteja Turkin Alanyassa. Noista Alanyan matkoistakin oli aina juttuja 7 Päiväässä, juuri sitä tyrkkyjulkisuutta.
 
[QUOTE="vieras";26692577]Mitä kerron itsestäni kun totean että Sauli pääsi julkisuuteen homoseksuaalisena Big Brother-kilpailijana?[/QUOTE]

Kun sanoin että se on hyvä että suomalaiset tunnetaan maailmalla muistakin kun kuin urheiljoista ja rock-bandeistä niin sinä sanoit että ai bb-homostelijoista.

Kyllä, suomalaiset junttipullat tietävät Saulin vain sitä kautta, asiaan perehtyneemmät suomalaiset tietävät myos muut Saulin tekemät asiat (työt julkisuudessa, faktahan on että jos hän ei olisi tehnyt kunnon töitä julkisuudessa niin hän olisi joko tippunut kyydistä tai sitten olisi tyyliin "chatjuontaja Nico", eli juurikin miespuoleinen tuksu...), ja maailmalla kukaan ei ole kiinnostunut tuosta sinun kertomastasi bb-homostelija-leimasta vaan hän on ensisijaisesti (vielä) megajulkkiksen puoliso joka tekee aktiivisesti myös omia hommiaan eikä vain ratsasta (ja lypsä) puolisollaan.

Että kyllä se "ai bb-homostelija"-tokaisu todellakin jotain kertoo. :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: kattimarri
Kun sanoin että se on hyvä että suomalaiset tunnetaan maailmalla muistakin kun kuin urheiljoista ja rock-bandeistä niin sinä sanoit että ai bb-homostelijoista.

Kyllä, suomalaiset junttipullat tietävät Saulin vain sitä kautta, asiaan perehtyneemmät suomalaiset tietävät myos muut Saulin tekemät asiat (työt julkisuudessa, faktahan on että jos hän ei olisi tehnyt kunnon töitä julkisuudessa niin hän olisi joko tippunut kyydistä tai sitten olisi tyyliin "chatjuontaja Nico", eli juurikin miespuoleinen tuksu...), ja maailmalla kukaan ei ole kiinnostunut tuosta sinun kertomastasi bb-homostelija-leimasta vaan hän on ensisijaisesti (vielä) megajulkkiksen puoliso joka tekee aktiivisesti myös omia hommiaan eikä vain ratsasta (ja lypsä) puolisollaan.

Ihan samantyylisiä "töitä" Saulikin on tehnyt.

BB-Sauli ja Niko villitsivät Turkissa - katso bilekuvat! - Viihdeuutiset - 7 päivää

Tai sitten se julkkishömppäblogi Ilta-Sanomissa.
 
[QUOTE="vieras";26692632]Tosi hieno juttu et Suomi tunnettaisiin julkkishomostelijoista...[/QUOTE]

Korjaus; tunnetaan. Koska niinhän siinä nyt on käynyt, ja sse onkin tosi hieno homma. :)
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ihan samantyylisiä "töitä" Saulikin on tehnyt.

BB-Sauli ja Niko villitsivät Turkissa - katso bilekuvat! - Viihdeuutiset - 7 päivää

Tai sitten se julkkishömppäblogi Ilta-Sanomissa.

Mutta jostain syystä hänet on silti aina otettu tosissaan. :) Ja noitakaan hän ei olisi tehnyt jos ei niitä hänelle olisi ehdotettu ja niistä maksettu = tehnyt töitä (vertaa siihen että esim. Seiska uutisoi kun julkkistyrkyt mokailee..., pikkuisen eri asia). Ja kuitenkin on myös matalaeloa poissa julkisuudessa elänyt enemmän kuin tyytyväisenä.
 
Adam Lambert on minun Idols-suosikkini kautta aikojen. Parempaa lavaesiintymistä ei ole sen jälkeen American idoleissa näkynyt. Ihan huippu!

Sauli Koskinen oli hauska silloin 2007? BBssä, mutta ei kuitenkaan suosikkini. Ihan mukavalta vaikuttaa.
 
[QUOTE="vieras";26692666]Kerrotko vielä miksi se on niin tosi hieno homma?[/QUOTE]

No vaikkapa se että Suomestakin voi tulla kansainvälisen tason upeita miesmalleja, siinä missä Saimi Nousiaisiakin (upea hänkin). Ja onhan se kutkuttelevaa sekin että stara on löytänyt rinnalleen valtavan kohun (komeudestaan ja fiksuudestaan) aiheuttaneen puolison peräkylä-Suomesta (missä ahneus, tyhmyys ja kateellisuus vain yleensä kukkivat).
 
  • Tykkää
Reactions: pookypooh
No vaikkapa se että Suomestakin voi tulla kansainvälisen tason upeita miesmalleja, siinä missä Saimi Nousiaisiakin (upea hänkin). Ja onhan se kutkuttelevaa sekin että stara on löytänyt rinnalleen valtavan kohun (komeudestaan ja fiksuudestaan) aiheuttaneen puolison peräkylä-Suomesta (missä ahneus, tyhmyys ja kateellisuus vain yleensä kukkivat).

"Upeita miesmalleja ja staroja". Kertoo erittäin paljon sinun sivistystasosta.
 
Kun sanoin että se on hyvä että suomalaiset tunnetaan maailmalla muistakin kun kuin urheiljoista ja rock-bandeistä niin sinä sanoit että ai bb-homostelijoista.

Tunnetut suomalaiset urheilijat maailmalla:

-Teemu Selänne Pohjois-Amerikassa
-Kimi Räikkönen maailmanlaajuisesti
-Teemu Pukki Saksassa
-Jari Litmanen eurooppalaisissa futispiireissä

Suomalaiset bändit taas ovat suosittuja lähinnä Saksassa että tosi maailmanlaajuisia bändejä jep jep....
 

Yhteistyössä