Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mä luulen, että se on ihan biologinen juttu. Myös eläinkunnassa vahvat on voittajia ja alistujat häviäjiä. Ei sillä ole mitään tekemistä rakkauden kanssa.tästä tulikin mieleeni, kertokaa te viisaammat, miksi miksi meidän täytyy usein olla ikäviä lapsillemme, jotta he eivät olisi ikäviä meille? Miksi kiltti, pyytävä vanhempi ei saa toivottuja tuloksia, mutta se,joka kykenee tarvittaessa olemaan OIKEASTI tosi ikävä vailla säälintunteita saa lapsista sellaisia, että he eivät polje sinua?
Sama ilmiö toimii muidenkin ihmisten kanssa. Miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja kiitos ja hyvästi;25275866:Hah.
Mä olen todella raivoissani. Mä olen puhunut yhdessä siivoamisesta jo ainakin viikon, täysin tuloksetta. Mua ahdistaa, mua masentaa, mua väsyttää, mua itkettää. Mä koen olevani täysin turha ja pelkkää ilmaa noille, kukaan ei kuuntele mua eikä kukaan tottele mua. Mun takki on tyhjä.
Mä oon kaikkeni noitten eteen aina tehnyt. Vähistä rahoistani koettanut aina järjestää niin, että saavat elää ja olla yltäkylläisyydessä. Oon kuunnellut, tukenut, lohduttanut, rakastanut. Mä oon antanut kaikkeni noiden eteen, luopunut jopa hittovieköön omasta henkilökohtaisesta elämästäni noitten takia. Mulla ei ole ollut minkäänlaista rakkauselämää 8 vuoteen, sen jälkeen kun erosin isästään. Ja ihan vain siksi, että lapsilla on asiat paremmin ettei tartte nähdä "äidin poikaystäviä" tai tutustua "uuteen isäpuoleen" tai mitään muutakaan.
Ja sitten sä tuut sieltä jostain ja sanot, että "niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan".
Oikeasti. Jotain rajaa.
Tässä tarinassa metsä ei todellakaan vastaa niin. Jos vastais, mä oisin saanut siivousapua ja kaikki ois ok.