Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juuh eipä niihin viitsi kovin selväjärkisenä mennäkkään..Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:Paikalliset on masentavia paikkoja.
Ääh kotona kerkee aina olemaan.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Minuu ei sais paikalliseen nyt lähtemään edes kilon palasina!Kotona on hyvä olla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ääh kotona kerkee aina olemaan.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Minuu ei sais paikalliseen nyt lähtemään edes kilon palasina!Kotona on hyvä olla![]()
Juu mä en oo mikään kotona kökkijä vaan kaipaan jotain muutakin.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ääh kotona kerkee aina olemaan.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Minuu ei sais paikalliseen nyt lähtemään edes kilon palasina!Kotona on hyvä olla![]()
tuntuu että sinä et viihdy kotona (sori oli pakko)
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ääh kotona kerkee aina olemaan.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Minuu ei sais paikalliseen nyt lähtemään edes kilon palasina!Kotona on hyvä olla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Juu mä en oo mikään kotona kökkijä vaan kaipaan jotain muutakin.. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Ääh kotona kerkee aina olemaan.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:Minuu ei sais paikalliseen nyt lähtemään edes kilon palasina!Kotona on hyvä olla![]()
tuntuu että sinä et viihdy kotona (sori oli pakko)
Mitäs meinasit laulaa luikauttaa??Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Joooooo, mä lähden laulamaan karaokee :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bishkek Drama Theater:Paikalliset on masentavia paikkoja.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mitäs meinasit laulaa luikauttaa??Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Joooooo, mä lähden laulamaan karaokee :ashamed:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mitäs meinasit laulaa luikauttaa??Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Joooooo, mä lähden laulamaan karaokee :ashamed:![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Mitäs meinasit laulaa luikauttaa??Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Joooooo, mä lähden laulamaan karaokee :ashamed:![]()
![]()
Aikuisen naisen tietennii...Tual mein paikallises yks ja sama heebo vetäsee aina taivas lyö tulta ja sillon mä tiedän karauttaa ulos röökille...sen verran karua kuultavaa....heikoille voi olla liikaa kutsu metalliiiiin...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Ehei, Eppuja niinku aina.
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:Ehei, Eppuja niinku aina.
Hyviä karaoke laulajia on kiva kuunnella, harmi vaan kun joukkoon eksyy aina suurinosa niitä, jollei kukaan ole kehdannut sanoa, että laulunlahjoja ei annet kaikill... :|
Katoppas mitä se sun tiimarin vihkos tietää..Alkuperäinen kirjoittaja kuule pintelin:Rehellisesti:miten usein juot ja juotko känniin itsesi lastesi nähden?