Mä tässä mietin lähtiskö sitä katsastaan mitä tänä iltana paikallisessa tapellaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pintelin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:
Minuu ei sais paikalliseen nyt lähtemään edes kilon palasina!Kotona on hyvä olla :)
Ääh kotona kerkee aina olemaan.. :snotty:

tuntuu että sinä et viihdy kotona (sori oli pakko :whistle: )
Juu mä en oo mikään kotona kökkijä vaan kaipaan jotain muutakin.. :xmas:

Minuu ei sais paikalliseen nyt lähtemään edes kilon palasina!Kotona on hyvä olla :)

Ehtii, ehtii, mutta kun jutut siellä ei ole muuttuneet yhtään 10 vuodessa...Ne on jo moneen kertaan kuultu.
Ei jaksa, ei!

Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:

tuntuu että sinä et viihdy kotona (sori oli pakko :whistle: )
Juu mä en oo mikään kotona kökkijä vaan kaipaan jotain muutakin.. :xmas:

se on huomattu..... :whistle:
mä olin nuorena kans bile-hile aina menossa ja tulossa,mutta nyt on perhe tärkeempi kuin jatkuva meno ees-taas....
viihdyn kotona lasten parissa ja mieheni :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Joooooo, mä lähden laulamaan karaokee :ashamed: :D
Mitäs meinasit laulaa luikauttaa?? :D

Aikuisen naisen tietennii... :whistle: Tual mein paikallises yks ja sama heebo vetäsee aina taivas lyö tulta ja sillon mä tiedän karauttaa ulos röökille...sen verran karua kuultavaa....heikoille voi olla liikaa kutsu metalliiiiin... :o

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Joooooo, mä lähden laulamaan karaokee :ashamed: :D
Mitäs meinasit laulaa luikauttaa?? :D

Aikuisen naisen tietennii... :whistle: Tual mein paikallises yks ja sama heebo vetäsee aina taivas lyö tulta ja sillon mä tiedän karauttaa ulos röökille...sen verran karua kuultavaa....heikoille voi olla liikaa kutsu metalliiiiin... :o

Ehei, Eppuja niinku aina.

ei muuten kerkee :/ valitettavasti, joten silloin ku kotona kerkee olla ni on myös mielellään kotona...helevetin työt..irtaannuttaa ihmisen elämästä :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Ehei, Eppuja niinku aina.

Hyviä karaoke laulajia on kiva kuunnella, harmi vaan kun joukkoon eksyy aina suurinosa niitä, jollei kukaan ole kehdannut sanoa, että laulunlahjoja ei annet kaikill... :|

Vai niin, mä taas oon sitä mieltä että karaoke on nimenomaan kaikille. Ne jotka oikeasti osaavat laulaa pääsevät oikeille estradeille :whistle:

Yhteistyössä