Mä vetäsin kyllä herneen nekkuun...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja OnniKeiju
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

OnniKeiju

Aktiivinen jäsen
21.08.2005
9 831
-1
36
Sanoin eräälle et mun isi oli katsastanu mun auton, johon tämä eräs tuumas että ompa hyvä palvelu. Mä sanoin et oli se ihan mukava tulla mökiltä lomalta ku autoki oli katsastettu, johon tämä eräs tuumas että Sähän oot ihan kusessa ku sun vanhemmat kuolee, niinku ihan kaikin puolin kusessa.

kauheen positiivinen asenne...

Kateellinen hän oli, mutta niin olen minäkin.Olis edes faija tai onhan mulla juoppo-hullu sellainen.
Että oleppas onnellinen vaan ja todellakin sulla on hyväpalvelu.

Alkuperäinen kirjoittaja Mangusti:
No joitakin tuntuu sapettavan ihan kauheesti se jos joidenkin vanhemmat autaa missään yhtään... kai ne on vaan oppinut, että ite täytyy pärjätä eikä apua koskaan pyydetä.

Tai ennemminkin apua ei saa tai sitä ei ole olemassakaan.

Juu, tämä on samaa sarjaa kuin opiskellessa tai työttömänä lapsia tehneiden kommentit työssä käyneen äitiyspäivärahasta joka on parempi ja sitten on niiiiin "helppoo" tai sitten joidenkin YH-äitien kateelliset kommentit siitä että joillakin on se mies rinnalla...

Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Juu, tämä on samaa sarjaa kuin opiskellessa tai työttömänä lapsia tehneiden kommentit työssä käyneen äitiyspäivärahasta joka on parempi ja sitten on niiiiin "helppoo" tai sitten joidenkin YH-äitien kateelliset kommentit siitä että joillakin on se mies rinnalla...

Tuo viimeinen lauseesi ei ole kyllä yhtään samaa sarjaa. Melko loukkaavakin.
Totta kai se on helpompaa kun on toinen aikuinen rinnalla huolehtimassa ja ottamassa vastuuta.

Alkuperäinen kirjoittaja öhöm:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:

Tuo viimeinen lauseesi ei ole kyllä yhtään samaa sarjaa. Melko loukkaavakin.
Totta kai se on helpompaa kun on toinen aikuinen rinnalla huolehtimassa ja ottamassa vastuuta.

Juu, mutta on niitäkin jotka asiasta jatkuvasti jaksaa jauhaa ja vihjailla. Jokainen voi itse miettiä kenen kanssa ja mihin elämäntilanteeseen lapsia tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Sanoin eräälle et mun isi oli katsastanu mun auton, johon tämä eräs tuumas että ompa hyvä palvelu. Mä sanoin et oli se ihan mukava tulla mökiltä lomalta ku autoki oli katsastettu, johon tämä eräs tuumas että Sähän oot ihan kusessa ku sun vanhemmat kuolee, niinku ihan kaikin puolin kusessa.

kauheen positiivinen asenne...
Etkö sä nyt vieläkään ole oppinut, että ITSE täytyy pärjätä? ;) :whistle:

Etkö sä ole kuullu siitä säännöstä et se jolla seurassa on asiat huonommin kuin muilla (edes omasta mielestään), niin hänellä on oikeus ja jopa velvollisuus saada muut tuntemaan syyllisyyttä tai ainakin pilata muiden ilo. :laugh:

Yhteistyössä