Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:sanoppa muuta!
Ps. onko kellään kokemusta, että jos valkosia vaatteita värjää violetin värjäysaineen kanssa, niin saako porkkana/banaani/rasvatahroja ees vähän piiloon?? Ostin sellasta meinaa tänään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sulla huono pesuaine vai käytätkö liian matalaa lämpötilaa? Ei meillä ole jäänyt banaanista tahroja vaatteisiin, voikukukasta sen sijaan jää ja niistä en tiedä millä ilveellä saisi pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Blondi:Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:sanoppa muuta!
Ps. onko kellään kokemusta, että jos valkosia vaatteita värjää violetin värjäysaineen kanssa, niin saako porkkana/banaani/rasvatahroja ees vähän piiloon?? Ostin sellasta meinaa tänään.
ei niitä piiloon sillä saa. ja ota muuten huomioon että ompelulanka ei välttämättä värjäydy ollenkaan. lanka yleensä keinokuitua ja se ei värjäänny. eli paita on violetti jossa valkoiset ompeleet
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kokeile sappisaippuaa tahroihin
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Sullahan on mega määrä muutenkin vaatetta! Just kävin katsoon sun ostoksia, miten sä voit löytää aina ne kivat?? Kun mä meen johonki, ei mitää noin kivaa ja halvalla....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sulla huono pesuaine vai käytätkö liian matalaa lämpötilaa? Ei meillä ole jäänyt banaanista tahroja vaatteisiin, voikukukasta sen sijaan jää ja niistä en tiedä millä ilveellä saisi pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sulla huono pesuaine vai käytätkö liian matalaa lämpötilaa? Ei meillä ole jäänyt banaanista tahroja vaatteisiin, voikukukasta sen sijaan jää ja niistä en tiedä millä ilveellä saisi pois.
Mä pesen 40-60-asteessa, pesuaineena omon jauhe tai hajusteeton erisan. Banaanitahrat ei lähde mihinkään.
Tietenkään isomman lapsen vaatteet ei banaanista niin tahraannu, mutta tuo 9kk vauveli saa vaatteet sillä pilalle hetkessä.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sulla huono pesuaine vai käytätkö liian matalaa lämpötilaa? Ei meillä ole jäänyt banaanista tahroja vaatteisiin, voikukukasta sen sijaan jää ja niistä en tiedä millä ilveellä saisi pois.
Omo ja LV color käytössä, asteina 40-60. En sitten tiedä onko tuossa vika?!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sulla huono pesuaine vai käytätkö liian matalaa lämpötilaa? Ei meillä ole jäänyt banaanista tahroja vaatteisiin, voikukukasta sen sijaan jää ja niistä en tiedä millä ilveellä saisi pois.
Mä pesen LV colorilla, aina 60 astetta. On lähteneet banaanit ja jopa mustikat ja muut marjat. Voikukka ei lähe.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sulla huono pesuaine vai käytätkö liian matalaa lämpötilaa? Ei meillä ole jäänyt banaanista tahroja vaatteisiin, voikukukasta sen sijaan jää ja niistä en tiedä millä ilveellä saisi pois.
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko sulla huono pesuaine vai käytätkö liian matalaa lämpötilaa? Ei meillä ole jäänyt banaanista tahroja vaatteisiin, voikukukasta sen sijaan jää ja niistä en tiedä millä ilveellä saisi pois.
Mä pesen LV colorilla, aina 60 astetta. On lähteneet banaanit ja jopa mustikat ja muut marjat. Voikukka ei lähe.
Ilman tahrakäsittelyä ja vasta seuraavana päivänä?
Meillä ei tosiaan kyllä lähde, vaan tummat jäljet jää.