Mä vihaan mun miestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Ja vielä enemmän ehkä itseäni, että menin tuollaiseen rakastumaan! Miten sokea sitä ihminen voi olla joskus ollut :( Tai ehkä se vaan huijasi mua... En mä tiedä.

Paska elämä.

Ei auta missään. Ei niinku missään. Mä yksin hoidan lapset, hoidan kodin jne. Aluksi se teki sentään ne normaalit "miesten työt" ja autto kotonakin. Nyt mä oon tapetoinut lasten huoneet yksin, hoitanut renkaanvaihdot ite jne. Mihin helvettiin tollasta paskaa tarvii... Jos pyydän apua niin sit ollaan naama norsunvitulla ja mitään ei ainakaan pyytämättä tee! Erossa oltiin samasta syystä 2 kk sitten ja silloin selitti niin miten ymmärtää, että hänen täytyy auttaa enemmän jne. Ja sama jatkuu taas...

Tyhmä tyhmä tyhmä minä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ja hän ei todellakaan tee mitään "naisten töitä" kuten ruokaa tms. Jos mä en tee ruokaa niin hän hakee ITELLEEN, jostain grilliltä tms...

No miksi sä et lähetä sitä äitinsä luo aikuistumaan?

No kun äiti just on tota mieltä, että naisen kuuluu tehdä ruokaa... Oli oikein kysynyt silloin suhteen alkuvaiheessa, että kaipa se tyttö sitten tekee ruokaa sulle. Mies oli asunut pitkään yksin jo ennen tapaamista, mutta söi vaan valmisruokia....

Ja hän ei todellakaan tee mitään "naisten töitä" kuten ruokaa tms. Jos mä en tee ruokaa niin hän hakee ITELLEEN, jostain grilliltä tms...

No kun äiti just on tota mieltä, että naisen kuuluu tehdä ruokaa... Oli oikein kysynyt silloin suhteen alkuvaiheessa, että kaipa se tyttö sitten tekee ruokaa sulle. Mies oli asunut pitkään yksin jo ennen tapaamista, mutta söi vaan valmisruokia....

Laitat sen takaisin sinne äitinsä luo sitten passattavaksi. Ihan oma valinta kenen kanssa elämänsä jakaa.

Laitat sen takaisin sinne äitinsä luo sitten passattavaksi. Ihan oma valinta kenen kanssa elämänsä jakaa.

Niinhän tuo on. Olo vaan on niin epäonnistunut, kun tää oli jo mun "toinen yritys". Exän vastakohta tietyissä asioissa, mutta oli sitten vastakohta niissä hyvissäkin puolissa :(

Niinhän tuo on. Olo vaan on niin epäonnistunut, kun tää oli jo mun "toinen yritys". Exän vastakohta tietyissä asioissa, mutta oli sitten vastakohta niissä hyvissäkin puolissa :(

Epäonnistumista on jäädä huonoon suhteeseen josta ei mitään saa. Älä pilaa loppuelämääsi paapomalla aikuista ihmistä, se tekee vaan katkeraksi ja vihaiseksi. Sinulla on mahdollisuus tulla onnelliseksi, anna siihen vaan itsellesi mahdolisuus.

Pistä äijä pihalle. Miksi olet jonkun orjana, pääset helpommalla kun hoidat vain itsesi ja lapsesi. Toisaalta, jos mies kantaa palkkansa kiltisti kotiin ja elättää teidät, niin se onkin sitten jo eri juttu.

Pistä äijä pihalle. Miksi olet jonkun orjana, pääset helpommalla kun hoidat vain itsesi ja lapsesi. Toisaalta, jos mies kantaa palkkansa kiltisti kotiin ja elättää teidät, niin se onkin sitten jo eri juttu.

Ei ole asia näinkään. Ehkä mä tosiaan olen sen kanssa vaan sen takia, että pelkään mitä "muut" ajattelee, kun mä taas epäonnistuin. Ja onhan se kuitenkin lasten isä...

Mutta joo. Kyllä tää on nyt ero. En mä vaan jaksa enää.

Ei ole asia näinkään. Ehkä mä tosiaan olen sen kanssa vaan sen takia, että pelkään mitä "muut" ajattelee, kun mä taas epäonnistuin. Ja onhan se kuitenkin lasten isä...

Mutta joo. Kyllä tää on nyt ero. En mä vaan jaksa enää.

Minä olen eronnut monta kertaa, ollut pari kertaa kihloissa + avoliitossa ja lähtenyt sitten lätkimään pakoon kamalia miehiä. Jotkut minulle avautuivat miesten vaihtuvuudesta, mutta totesin vain olevani mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa. Ei muut elä elämääni vaan minä itse.

Lapsia minulla on vain nykyisen mieheni kanssa. Mutta jos hän äityisi pysyvästi inhottavaksi minua kohtaan, en epäröisi lähteä. Lapsetkin kärsisivät huonosta suhteesta, heidän olisi parempi tällöin elää rakastavan äidin kanssa ilman isää ilmapiiriä myrkyttämässä. Älä välitä muista, elämä on omasi, ja uutta et saa hukkaanheitetyn tilalle!

Uusimmat

Yhteistyössä