V
vieras
Vieras
Ja vielä enemmän ehkä itseäni, että menin tuollaiseen rakastumaan! Miten sokea sitä ihminen voi olla joskus ollut
Tai ehkä se vaan huijasi mua... En mä tiedä.
Paska elämä.
Paska elämä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja hän ei todellakaan tee mitään "naisten töitä" kuten ruokaa tms. Jos mä en tee ruokaa niin hän hakee ITELLEEN, jostain grilliltä tms...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja hän ei todellakaan tee mitään "naisten töitä" kuten ruokaa tms. Jos mä en tee ruokaa niin hän hakee ITELLEEN, jostain grilliltä tms...
No miksi sä et lähetä sitä äitinsä luo aikuistumaan?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja hän ei todellakaan tee mitään "naisten töitä" kuten ruokaa tms. Jos mä en tee ruokaa niin hän hakee ITELLEEN, jostain grilliltä tms...
No kun äiti just on tota mieltä, että naisen kuuluu tehdä ruokaa... Oli oikein kysynyt silloin suhteen alkuvaiheessa, että kaipa se tyttö sitten tekee ruokaa sulle. Mies oli asunut pitkään yksin jo ennen tapaamista, mutta söi vaan valmisruokia....
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja hän ei todellakaan tee mitään "naisten töitä" kuten ruokaa tms. Jos mä en tee ruokaa niin hän hakee ITELLEEN, jostain grilliltä tms...
No kun äiti just on tota mieltä, että naisen kuuluu tehdä ruokaa... Oli oikein kysynyt silloin suhteen alkuvaiheessa, että kaipa se tyttö sitten tekee ruokaa sulle. Mies oli asunut pitkään yksin jo ennen tapaamista, mutta söi vaan valmisruokia....
Laitat sen takaisin sinne äitinsä luo sitten passattavaksi. Ihan oma valinta kenen kanssa elämänsä jakaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Ja hän ei todellakaan tee mitään "naisten töitä" kuten ruokaa tms. Jos mä en tee ruokaa niin hän hakee ITELLEEN, jostain grilliltä tms...
Laitat sen takaisin sinne äitinsä luo sitten passattavaksi. Ihan oma valinta kenen kanssa elämänsä jakaa.
Niinhän tuo on. Olo vaan on niin epäonnistunut, kun tää oli jo mun "toinen yritys". Exän vastakohta tietyissä asioissa, mutta oli sitten vastakohta niissä hyvissäkin puolissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pistä äijä pihalle. Miksi olet jonkun orjana, pääset helpommalla kun hoidat vain itsesi ja lapsesi. Toisaalta, jos mies kantaa palkkansa kiltisti kotiin ja elättää teidät, niin se onkin sitten jo eri juttu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pistä äijä pihalle. Miksi olet jonkun orjana, pääset helpommalla kun hoidat vain itsesi ja lapsesi. Toisaalta, jos mies kantaa palkkansa kiltisti kotiin ja elättää teidät, niin se onkin sitten jo eri juttu.
Ei ole asia näinkään. Ehkä mä tosiaan olen sen kanssa vaan sen takia, että pelkään mitä "muut" ajattelee, kun mä taas epäonnistuin. Ja onhan se kuitenkin lasten isä...
Mutta joo. Kyllä tää on nyt ero. En mä vaan jaksa enää.