Mä vihaan Tomi Traktoria.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kowalski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä Jyrki oli ennen aika inhottava Neposelle ja nykyään niille rakentajalapsille. Ihme vittuilua kokoa ajan ja sitt se näyttää just siltä että se vihaa kaikkia lapsia ja pupuja

Laulava laatikko on SAIRAS ohjelma. Meillä 4-vuotias traumatisoitui katsottuaan sitä :'(
Mutta Tomi. Tomitomitomi. Tänään se taas pääsi pätemään kun Viivin piti lähteä katsomaan onnettomuudessa ollutta isäänsä, ja puutarhan väsääminen jäi kesken :xmas: . Tuktuktuk tuktuktuk...miten se Matti muka tuosta tajusi minne Viivi lähti?! B)

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Laulava laatikko on SAIRAS ohjelma. Meillä 4-vuotias traumatisoitui katsottuaan sitä :'(
Mutta Tomi. Tomitomitomi. Tänään se taas pääsi pätemään kun Viivin piti lähteä katsomaan onnettomuudessa ollutta isäänsä, ja puutarhan väsääminen jäi kesken :xmas: . Tuktuktuk tuktuktuk...miten se Matti muka tuosta tajusi minne Viivi lähti?! B)

Aah, me ei tänään katottukaan, poitsu jo hoidossa siihen aikaan =)
Mut hoidon jälkeen varmaan sit dvd:ltä...

Mä inhoon Nalle Puhia :kieh: Se on niin ylityhmä ja sen ääni tekee siitä vielä taunomman :kieh: Hahmona ihan kiva mutta laittakaa nyt ihmeessä sille joku muu ääni ja tehkää siitä edes vähän fiksumpi.Ja entäs Iines Ankka sitten???? Se horatsu saa kyllä deittailla sekä Akun että Hannun kanssa mutta ootappas jos Akulla tai Hannulla on joku toinen |O Ärsyttävä eukko.Ja sit se Aku aina pyytää anteeks ku se on vehtaillu jonkun toisen kaa vaikka sen ei todellakaa tarvis ku Iineski on sellanen jakis :kieh: Niin ja mitä Tomppaan tulee,niin meiän 2v on ihan haltioissaan siitä ja senkin ääni on niiiiin ärsyttävä.Mä ärsyynnyn jo siitä alkutunnarista.´Mitä me tekisimmekään ilman sinuaaaaaa,hei tomi traktori´ |O

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Mä inhoon Nalle Puhia :kieh: Se on niin ylityhmä ja sen ääni tekee siitä vielä taunomman :kieh: Hahmona ihan kiva mutta laittakaa nyt ihmeessä sille joku muu ääni ja tehkää siitä edes vähän fiksumpi.Ja entäs Iines Ankka sitten???? Se horatsu saa kyllä deittailla sekä Akun että Hannun kanssa mutta ootappas jos Akulla tai Hannulla on joku toinen |O Ärsyttävä eukko.Ja sit se Aku aina pyytää anteeks ku se on vehtaillu jonkun toisen kaa vaikka sen ei todellakaa tarvis ku Iineski on sellanen jakis :kieh: Niin ja mitä Tomppaan tulee,niin meiän 2v on ihan haltioissaan siitä ja senkin ääni on niiiiin ärsyttävä.Mä ärsyynnyn jo siitä alkutunnarista.´Mitä me tekisimmekään ilman sinuaaaaaa,hei tomi traktori´ |O

Jakis! :laugh: :laugh: :laugh:

Oletteko katsoneet Heinähattu ja Vilttitossu? Aivan kauhea! Sitä kehuttiin niin paljon, joten nauhotin digiboksille sen leffan.
Siinähän on täysin vastuuttomat vanhemmat, äiti ei osaa edes siivota, eikä laittaa ruokaa. Isä keskittyy tutkimaan perunoita. Ekaluolalle syksyllä menevä Heinähattu hoitaa huushollia ja kiukuttelevaa, temppuilevaa pikkusiskoaan. Kukaan ei kiitä Heinähattua ikinä, aina vaan vaaditaan.
Kun Vilttitossu voittaa kyläolympialaiset kampittamalla Heinähatun, vanhemmat moittivat Heinähattua koska tämä ei iloitse pikkusiskonsa voitosta ja sanovat, että Viltti on niin pieni, ja plaaplaa..
Heinis alkaa murjottaa ja käyttäytyä samalla tavalla kuin Viltti ja Heinis saa moitteita ja kauhistelua !!! Kun ennen olit niin kiltti ja nyt olet tommonen..

Lopuksi Heinä antaa kaikille anteeksi ja muuttuu takaksin ylikiltiksi ja kaikista muista huolehtivaksi lapseksi, ja Viltti kysyy miksi Heinä oli niin hankala välillä. Heinä vastaa että muuten aikuiset ei opi eikä ymmärrä mitään.

Aivan ihana asennemaailma opetetaan lapsille tällä tavalla!!

Aivan kamala elokuva.

Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:
mun mielestä edelleen "karmeimmat lastenohjelmat"-kisassa on ehdoton ykkönen tää LAULAVA LAATIKKO!!! Ja se Eppu... :o

Joo se Eppu on ihan kamala. Muljauttele silmiään ja onnistuu olemaan pelottava ylikorostettuine ilmeineen. Ja hemmetti että se Kaapo on karmea ohjelma! Kaapo saa vaikka kuun taivaalta, kun "Kaapo oli tosi harmissaan..." Aaaaarg.

Minustakin tää Eppu on kammottava !! Koko ohjelma on niin teennäinen!!

Lapset ehdottelee jotain värssyjä, tai säveltä, eikä se kuitenkaan kelpaa, vaan täti pianon ääressä viime kädessä muokkaa sen mieleisekseen.
Sittensiellä on joku lempilapsi, jonka samalla nuotilla menevä typerä riimi ja rallatus kelpaa, ja jonkun toisen ei...

Ihana ketju! :laugh: :laugh:
Oon huomannu ton saman tomista, mua kanssa ärsyttää ihan ylikaiken se, että tomi on aina paras ja ylivoimanen kaikessa...
Oonko ainoo jonka mielestä muumit on ärsyttäviä?!? joskus kattonu sivusilmällä kun poika niitä tuijottanu niin siinähän myy esim.haukkuu muita idiooteiks

MUUMIt on itse asiassa Tove Janssonin omaa pohdintaa omasta seksuaalisuudestaan, Tovehan oli lesbo.
Mieti hattivatteja! Miltäs ne näyttääkään, ne on täynnä sähköä, ne pelottaa, ne tuleeeeee....
Muumipeikko ja Pikku Myy ovat Tove itse. Luulin aiemmin että Niiskuneiti ja Muumi, mutta luon jostain että se toinen , alter ego, onkin Pikku Myy.

Nalle Puh on tarina huumeiden käyttäjistä. Luin Hesarista aikoinaan. kirjoittajan piti vähän siistiä tarinaa ja vaihtaa metsälle nimi, kun alkuperäinen ei kustantajalle kelvannut, siksi se on puolen hehtaarin metsä. Alkuperäistä nimeä en muista.

Nalle Puhin hunaja on se huume, mitä ilman ei pärjää... Ihaa on selkeästi masentunut, alkoholisti. Tikru taas on aineissa koko ajan ja pystyy ihan mihin vaan, vaikka junan pysäyttää hännällään.

Tarinat ja tapahtumat ovat ihan aitoja hallusinaatioita, "matkoja".

Peppi Pitkätossu on surullinen tarina lapsesta, josta vanhemmat ei huolehdi ja joka kehittää tarinan siitä, missä hänen isänsä on, koska isä on hylännyt hänet. Hän tekee itsesään kaikkeen pystyvän, koska joutuu liian paljon liian yksin..

Mä tuun hulluksi siitä Aamupikkukakkosen muovailupoikamusiikista, siis siitä missä se jätkä muovailee nimipäiväonnittelun... Dä-dä-dä-dä-dä-dä-dä-dä... ja banjo raikaa. AAAARGHHHHHH!!!! Yritän mennä aamulla vessaan piiloon sen ajaksi, mutta en aina ennätä. Ja sit se voi alkaa soida päässä milloin vain. Esim. nyt... :kieh: :headwall: :x

Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
Mä inhoon Nalle Puhia :kieh: Se on niin ylityhmä ja sen ääni tekee siitä vielä taunomman :kieh: Hahmona ihan kiva mutta laittakaa nyt ihmeessä sille joku muu ääni ja tehkää siitä edes vähän fiksumpi. |O

no mutta onhan Nalle Puhin äänenä sentään Taalasmaan Seppo :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:
iines ankka on väkivaltainen sekopää jakorasia vehtailee hannun akun ja ties milloin kenenkin kanssa ja hakkaa akua käsilaukulla |O

Mä olen pienestä pitäen ihmetellyt miten se Aku aina ottaa sen takaisin :o Ja sitten jos joku pussaa Akua poskelle niin Iines saa raivarit, mut Iines itse saa kyllä heilastella kenen kanssa lystää. Mikä narttu :kieh:

Yhteistyössä