M
Miima
Vieras
Mun mielestä Jyrki oli ennen aika inhottava Neposelle ja nykyään niille rakentajalapsille. Ihme vittuilua kokoa ajan ja sitt se näyttää just siltä että se vihaa kaikkia lapsia ja pupuja
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:Laulava laatikko on SAIRAS ohjelma. Meillä 4-vuotias traumatisoitui katsottuaan sitä :'(
Mutta Tomi. Tomitomitomi. Tänään se taas pääsi pätemään kun Viivin piti lähteä katsomaan onnettomuudessa ollutta isäänsä, ja puutarhan väsääminen jäi kesken :xmas: . Tuktuktuk tuktuktuk...miten se Matti muka tuosta tajusi minne Viivi lähti?! B)
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Mä inhoon Nalle Puhia :kieh: Se on niin ylityhmä ja sen ääni tekee siitä vielä taunomman :kieh: Hahmona ihan kiva mutta laittakaa nyt ihmeessä sille joku muu ääni ja tehkää siitä edes vähän fiksumpi.Ja entäs Iines Ankka sitten???? Se horatsu saa kyllä deittailla sekä Akun että Hannun kanssa mutta ootappas jos Akulla tai Hannulla on joku toinen |O Ärsyttävä eukko.Ja sit se Aku aina pyytää anteeks ku se on vehtaillu jonkun toisen kaa vaikka sen ei todellakaa tarvis ku Iineski on sellanen jakis :kieh: Niin ja mitä Tomppaan tulee,niin meiän 2v on ihan haltioissaan siitä ja senkin ääni on niiiiin ärsyttävä.Mä ärsyynnyn jo siitä alkutunnarista.´Mitä me tekisimmekään ilman sinuaaaaaa,hei tomi traktori´ |O
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Alkuperäinen kirjoittaja Hanuri:mun mielestä edelleen "karmeimmat lastenohjelmat"-kisassa on ehdoton ykkönen tää LAULAVA LAATIKKO!!! Ja se Eppu...![]()
Joo se Eppu on ihan kamala. Muljauttele silmiään ja onnistuu olemaan pelottava ylikorostettuine ilmeineen. Ja hemmetti että se Kaapo on karmea ohjelma! Kaapo saa vaikka kuun taivaalta, kun "Kaapo oli tosi harmissaan..." Aaaaarg.
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:Mä inhoon Nalle Puhia :kieh: Se on niin ylityhmä ja sen ääni tekee siitä vielä taunomman :kieh: Hahmona ihan kiva mutta laittakaa nyt ihmeessä sille joku muu ääni ja tehkää siitä edes vähän fiksumpi. |O
Alkuperäinen kirjoittaja sulasieni:iines ankka on väkivaltainen sekopää jakorasia vehtailee hannun akun ja ties milloin kenenkin kanssa ja hakkaa akua käsilaukulla |O