Voimia Antzille. Uskon kyllä että tulet uudestaan raskaaksi ja kaikki menee varmasti hyvin, eiköhän tuossa ollut yhdelle jo liikaakin kärsimystä. Jos käyt täällä vielä lukemassa viestejä, niin minua kiinnostaisi tietää saatiinko siihen selvyyttä miksi lapsivesi tihkui pois? Olitko se sinä kun sai töissä jo iskun mahaan? Alkoivatko "valkovuotosi" jo silloin?? Sikiö varmasti tutkitaan ja saat joskus tietää oliko sillä kaikki ok, rakkaalla tyttärelläsi siis. Voimia myös miehellesi ja muullekin suvulle.
Tukivyöstä sen verran, että minulle sanottiin neuvolasta, että jos selkä kipeytyy (ei ole kiepeytynyt), niin kunnan fysioterapiasta saa hakea (ilmaiseksi, oletin) lainaan oikein kunnollisen si-vyön, joka tukee kunnolla. Hän sanoi vielä, etteivät nuo äitiysliikkeiden halvat ratkaisut ole hyviä ja riittävän tukevia, en tiedä sitten, ei ole kokemusta.
Vaatteista sitten ... olen ollut koko raskauden ajan vain farkuilla (matalavyötäröiset, mahtuvat hyvin) ja verkkareilla. Viime perjantaina tuli menoa juhliin ja järkytyin torstai-iltana, kun totesin, että mitkään fiksut housut tai hameet eivät mahdu päälle ja jakkukaan ei mennyt kiinni ... ei kun perjantaina pikashoppailemaan äitiysvaatteita, onneksi löysin ja mies vielä haki jostain kaupan pisimmän mustan vyön, että housut olivat ok ... huh, siitä selvittiin ja ostin samalla äippävaatteita tuleviakin päiviä ja tilaisuuksia varten. Töissä olen edelleen ollut farkuilla ja villapidalla ja kukaan ei ole sanonut mitään... Vaikka naisia pyörii ympärillä lähes 50 ... Ehkä se niille pian selviää, maha alkaa olla aika iso.
Lisää omia asioita ... meillä perhevalmennus on marraskuussa ja kestää kaksi kertaa 3-4 tuntia kerrallaan. Sitten on erikseen sairaalassa synnytysvalmennus ja se on kaksi kertaa 2,5 tuntia, en tiedä koska, viikolla 25 pitää sinne varailla aikaa.
Minulla ei ole mahassa mitään kipuja, joskus tuntuu ihan ylävatsaan vasemmalle ... mitä lie närästystä tai lihasten venymistä. Pikkuinen liikkuu joka iltapäivä ja ilta kun makoilen rauhassa. Rakenneultraan en mene (niitä rakenteita katsottiin viikolla 17 ja 20 siinä sivussa, mutta siis rakenneultrassa en ole ollut). Ehkä myöhemmin 4D, saa nyt nähdä. Sukupuolen takia ei ainakaan tarvitse mihinkään mennä, poika tulee ja sillä sipuli!
Hyvät yöt!
Viikot 20+5