MAALISMAMMAT 7

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hena ja papunen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pingpongista:
tuo ale 6% kuittaa sen että joudumme maksamaan suomalaisina korkeampaa veroprosenttia. Sitä 22% ei laiteta 16% päälle vaan sen sijaan. Ja sitten kun vähennetään 6%.... päädytään samoihin lukemiin. (testasin, täytin tilauslomakkeen ja maatiedon, niin laski summan uusiksi).
Minäkin olen harkinnut tilaavani Hartanit tai Gessleinit. Täytyy vielä käydä koeajamassa jossain liikkeessä.

Hyvä että Hena kävi jo testaamassa ton kaupan, kiitos siitä. Hartanin vaunuja en ole katsellut yhtään, ehkä pitäisi.

Olkaa kaikki muuten tarkkoina kaupassa, että menette vaunujen kanssa kunnon lenkkivauhtia siellä ettekä vain "teputtele". Itse huomasin, kun olen aika pitkä, että esim. Emmaljungien kanssa ei ole toivoakaan kävellä normaalisti, askel on niihin liian pitkä (vaikka aisa oli korkeimmassa mahdollisessa, se on silti hyvin lähellä vaunujen alaosaa).

Töissä ... ja vaunusivuilla ... huono omatunto alkaa painaa ...

Hei vaan kaikille.
En ole taas vähään aikaan kirjoitellut tänne mitään. Lukemassa käyn kyllä päivittäin.Me ostimme kaverilta Oran vaunut kovalla kantokopalla ja kahdella jalkapeitolla.Hän ei ollut käyttänyt niitä juuri ollenkaan ja olivat -05 ostetut, joten melkein iskemättömät.Niissä on isot ilmakumirenkaat, koska täällä pohjoisessa tota lunta on enemmän kuin siellä etelässä.Tänä aamunakin täällä oli pakkasta -16, et ihanan kirpeätä ja aurinkoista oli.
Onko teillä vauvan liikkeet vähentyneet sen jälkeen, kun olette harrastaneet seksiä? Minusta tuntui siltä viimeeksi, mut sit jo seuraavana päivänä vaavi monotti siihen malliin, et ei siellä ollut mitään hätää, säikäytti vaan kovasti.
Joko teillä on alkanut valmennukset? Meillä ois tänään ensimmäisen kerran.Menemme sinne,olisi kiva nähdä muitakin odottavia äippiä ja saisi ehkä niistä uusia tuttavuuksia, koska muutimme tälle paikkakunnalle heinäkuussa ja en tunne täältä vielä montaa ihmistä.
Maha kasvaa ja vauva potkii kovasti, näkee jo ulospäinkin potkut.Neuvola on ensiviikolla.
Mukavaa talvipäivää kaikille

Heta rv 22