No nyt kehtaa taas puumerkkinsä jättää kun pari muuta tekstiä välissä
Ooo:lle tervetuloa, tänne kaivataanki jo lisää kirjoitusta ja 'uutta juttua', ei niin etteikö tämän hetkiset kiinnostaisi vaan että saataisiin palsta uudestaan eloon!
Mäkään en osaa niin tohon 'närästykseen' mitään sanoa kun esikoinen on niin kiltti ja rauhallinen ettei itkenyt ikinä ja Veetillä taasen tuntuu olevan vaikea kausi koko ajan

Ei vaan, vaativampi tää on. Mutta itsekin luin että 8kk on paljon kiukutusta eri asioista. Meillä kiukuttaa nuha, hampaat, eroahdistus, vierastus eli kaikki? Heh. Just ku olin saamassa unikoulua päätökseen, poika heräsi enää pari kertaa yössä ja söi vaan kerran yössä niin sitten tuli hampaat ja nuha ja nyt taas nukkuu mun kainalossa :headwall: Ihanaahan se on mutta mun selkä kärsii TOSI paljon ku nukun sit niin kierossa. Ja toi liikkumattomuus kyllä kiukutti myös täällä päin ennen ku opittiin ryömimään! Kyllä siitä varmasti hymyä tulee kun oppii aikanaan liikkumaan :hug:
Veeti menee vaan kaikkiin mielenkiintoisiin paikkoihin, kuten johdot vetää töpseleistä, kissanruoka kiinnostaa ja ärsyttää kun mä komennan ettei saa sinne mennä :saint: Kaikkein kivoin leikki tällä hetkellä on paukuttaa noita alimpia keittiön laatikoita auki ja kiinni, lopuksihan tietenkin jää sormet väliin ja tulee huuto mut silti huutaessaankin vielä jatkaa leikkiä, huvittavaa

:heart:
Veeti nousi muuten seisomaan ekan kerran tällä viikolla! On siis kyllä noussut 90asteen kulmassa jo mutta nyt nousi ihan suoraksi sohvaa vasten, wuhuu B) Ja kylvyssä nousee aina, se on tuskallista kun voi käydä todella huonosti, hyvästi taas hetkeksi se ihana suihkuhetki :snotty:
Sainin pojalle onnittelut ryömimistaidosta :wave:
Siitä se vipeltäminen alkaa
Meillä täällä hki:ssä ainakin neuvolakäynnit menee jotenkin näin; 2vkoa-1kk-2kk-3kk-4kk-5kk-6kk-8kk-1v-1,5v-2v... ja tuosta vuoden välein mutta itse kävin esikoisen kanssa myös 2,5vuotistarkastuksessa ja veetin kanssa kävin myös 7kk ja aion mennä myös 10kk. Musta on ihanaa kun voidaan mennä myös sillon kun ei ole virallista käyntiä kun mun tutulle oli sanottu ettei ilman kunnon syytä oteta tarkastukseen

Ihmettelin suuresti kun neuvola pitäisi olla paikka jonne voi mennä vaikka vaan juttelemaan jos siltä tuntuu, joten ihan mahtavaa kun mun neuvola on niin hyvä :attn:
Mitähän vielä..
Ruokavinkit!
Bonan Pasta Toscana uppos! Olin ihan varma ettei kelpaa mut purkillinen meni!
Mä niin odotan joulua :xmas: :xmas: :xmas:
Tänään pitäis mennä hakee esikoiselle sellanen joko Prinsessa-kalenteri tai Autot-kalenteri, saa sitten itse valita kun molemmat maksaa sen 13egee.
No nyt en keksi enää mitään enkä viitti palstatilaa käyttää jonninjoutaviin!
Paitsi että toinenkin ylähammas on nyt puhjennut!! Jee, ei tullu tölkinavaajaa meiän pojasta.
Moido!
Suvitus+Veetikkä 8kk5pvää :heart: